خرید کشمش با قیمت تولیدی

اگر به دنبال خرید کشمش با قیمت تولیدی هستید یکی از کارخانه‌ های کشمش در ایران مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و شما می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شخص مدیر فروش همین کارخانه ارتباط بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

تولید انواع کشمش در کارخانه آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری را به خط تولید خود آورده و کارهای بوجاری را روی آن انجام داده و در قالب بسته‌ بندی کارتونی و درجه‌ های کیفی مختلف در بازار ایران و صادرات عرضه می‌ کند که علاوه بر اینکه بار را به صورت فله از باغداران همین شهر یعنی شهر تاکستان تامین می‌ نماید برای تامین نیاز مشتریانی که به دنبال خرید کشمش ملایری یا بناب هستند نیز بار به صورت فله از مناطق اشاره شده خریداری و در این کارخانه کارهای بوجاری روی آن صورت می‌ گیرد.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

ویژگی که این مجموعه داشته که از سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران آن را متمایز کرده این است که شخص مدیر فروش همین کارخانه یعنی جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی نیاز مشتریان است و شما با واسطه یا دلال وارد معامله نخواهید شد برعکس خیلی از سایت‌ های اینترنتی و پیج‌ های اینستاگرامی که شاید توجیه داشته باشد در حجم کم از این مراکز خرید کشمش انجام دهید اما در حجم بالا تحت هیچ عنوانی به صلاح نیست خرید از این مراکزی که خود از جای دیگری محصول مورد نیاز خود را تهیه می‌ کنند، نیازتان را تامین کنید.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

امکان خرید حضوری نیز دقیقاً به همین جهت برای مشتریان قرار داده‌ ایم تا خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت شود و شما می‌ توانید با مدیر این مرکز جهت خرید حضوری درب کارخانه هماهنگی لازم را صورت دهید و اگر هم امکان خرید حضوری ندارید چه بار را برای صادرات بخواهید و چه فروش در بازار داخل می‌ توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت و بار را در انبار خودتان اگر برای بازار داخل آن را بخواهید و در هر نقطه مرزی اگر بار را برای صادرات بخواهید تحویل بگیرید و اقدام به تسویه داشته باشید.

محصول طلایی بناب که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

تولید انواع کشمش در کارخانه آراد

در کارخانه کشمش آراد، چه محصولاتی قابلیت خرید دارد؟

در این مجموعه کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی گوگردی، کشمش خرمایی که در واقع همان تیزابی بدون گوگرد است و کشمش طلایی را می‌ توانید در قالب بسته‌ بندی کارتونی خریداری نمایید. از طرفی انواع کشمش آفتاب خشک و سایه خشک چه به صورت دانه دار و چه بدون دانه برای مصارف آبگیری نیز در این مجموعه موجود است محصولاتی که در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی برای مشتری ارسال می‌ شود. محصول دیگری که می‌ توانید در این مجموعه خریداری کنید شیره کشمش است، محصول درجه یکی که با قیمت بسیار رقابتی و ارزان به دست مشتری در سراسر ایران می‌ رسد.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

همانطور که در بالا گفته شد با وجود اینکه خود تاکستان در زمینه تولید انواع کشمش در ایران سرآمد می‌ باشد برخی از مشتریانی که با این مجموعه ارتباط می‌ گیرند به دنبال خرید محصول ملایری یا بناب می‌ باشند که برای تامین نیاز اینگونه مشتریان بار به صورت فله از مناطق اشاره شده خریداری کرده و در این کارخانه کارهای فرآوری روی آن صورت گرفته و به دست مشتری می‌ رسد البته این موضوع همیشگی نیست و فقط برای تامین مشتریان این مجموعه این کار صورت می‌ گیرد.

اما چون این کارخانه علاوه بر تولید انواع محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کار فروش مستقیم و بدون واسطه آنها را نیز خود انجام می‌ دهد این موضوع باعث شده که شما حتی اگر خارج از کشورمان حضور دارید و به دنبال خرید جنس درجه یک و خرید مستقیم از کارخانه هستید با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی سفارشتان را ثبت کنید، از طرفی ایشان در هر زمینه‌ ای که مربوط به بحث کشمش باشد اطلاعات دارند و می‌ توانند شما را از این موضوع بی‌ نیاز کنند. بهتر است بدانید خود ما وقتی برای گسترش یک سری همکاری‌ هایی با برخی از کارخانه‌ های کشمش در ایران ارتباط می‌ گیریم به سختی می‌ توانیم نفر اول کارخانه را پیدا کنیم یا حتی اگر بتوانیم با شخصی در کارخانه صحبت کنیم جواب درست دریافت نمی‌ کنیم و این اصلاً خوب نیست چون مشتری وقتی که با شخصی تماس می‌ گیرد دوست دارد یک پاسخ درست بشنود نه جواب سربالا.

محصول آفتاب خشک مناسب برای آبگیری ⇓

در کارخانه کشمش آراد، چه محصولاتی قابلیت خرید دارد؟

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

با توجه به اینکه تقریبا در اکثر مقالات موجود در این سایت قیمت انواع کشمش درج شده است اما به این علت شماره تماس شخص مدیر فروش کارخانه را در صفحات مختلف این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به روز استعلام بگیرید. چون متاسفانه اعتبار قیمت‌ ها فقط ۲۴ ساعت است و ممکن است تا چند ماه قیمت‌ ها هیچ تغییری نکند اما به یکباره نرخ‌ ها دچار افزایش یا حتی گاهی اوقات کاهش شود و این موضوع باعث می‌ گردد کمتر در میان مقالات موجود در اینترنت سردرگم شوید.

اگر بتوانید به صورت مستقیم کشمش را با قیمت تولیدی کارخانه آراد خریداری کنید که خیلی عالیست در غیر این صورت پس از ارتباط گرفتن با جناب آقای عینی درخواست سفارش یک کارتون داشته باشید نمونه کارتون که به دستتان رسید و تایید را دادید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه که بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است سفارشتان ثبت می‌ شود و بار برایتان ارسال می‌ گردد و شما وقتی که آن را دریافت کردید و با نمونه ابتدایی مطابقت دادید آن وقت اقدام به تسویه داشته باشید.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

در نظر بگیرید که اگر کشمش را برای آبگیری بخواهید بسته‌ بندی آنها به صورت کیسه‌ ای است که از ۱۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است، کشمش کارتونی را اگر بخواهید که قطعاً بنکدار یا مرکز پخش هستید برای بازار داخل کارتون ۹ کیلویی که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش است استفاده می‌ شود و برای صادرات از کارتون ۱۰ کیلویی خالص و اگر به دنبال خرید شیره کشمش باشید آنها در دبه ۸ کیلویی موجود هستند و بر روی هیچ کدام از بسته‌ بندی‌ های این شرکت راه تماس و یا آدرس کارخانه وجود ندارد تا کمتر نگران این موضوع باشید که از مشتری خود دور بخورید.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما