خرید کشمش انگوری طلایی با قیمت مناسب برای صادرات

اگر شما که در این سایت حضور دارید تاجر و یا صادرکننده کشمش انگوری طلایی می باشید باید بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد این محصول را در قالب دو کیفیت اعلا و پایین و با قیمت ارزان، مناسب برای صادرات را در اختیار داشته و شما امکان خرید آن را درب کارخانه خواهید داشت.

کشمش انگوری طلایی

از جمله کشمش هایی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌شود و از آن فقط برای صادرات استفاده می کنند کشمش انگوری طلایی نام دارد که به علت رنگ آن به این نام شهرت داشته و علت آن هم میزان گوگردزنی بالا به این محصول می باشد.

بهترین مشتریان این کشمش کشورهای عربی می باشند که شامل حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می باشد و سالیانه حجم قابل توجهی از این محصول را از ایران وارد می کنند.

لازم به ذکر است که کشمش طلایی در قالب دو شکل و ظاهر متفاوت در کشورمان وجود دارد که یکی کشیده و قلمی است و مربوط به استان خراسان رضوی در شهرهای نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که البته بدون دانه بوده و در شهرهای تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می شود.

محصول طلایی قلمی و کشیده ⇓

کشمش انگوری طلایی

خرید کشمش طلایی با قیمت مناسب

روال کار مجموعه تولیدی کشمش آراد تولید کشمش باکیفیت و اعلا بوده که قیمت درخور دارد و مناسب برای اشخاصی است که جنس مرغوب و باکیفیت می خواهند و لازم به ذکر است تضمین بهترین قیمت در مقابل کیفیت را نیز به تمامی مشتریان در سراسر ایران خواهیم داد.

لازم است این مورد نیز گفته شود که برخی از مشتریان به دنبال خرید جنس ارزان و قیمت مناسب هستند که سیاست تولید از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای این مجموعه به این صورت است که این جنس را نیز برای مشتریان خود تامین خواهیم کرد.

به عنوان مثال کشمش طلایی باکیفیت از تولیدات بناب و ملکان در حال حاضر نرخ آن در کارتون ۱۰ کیلویی خالص ۱۰۰ هزار تومان می باشد و جنس ارزان و قیمت مناسب نیز که طبیعتاً کیفیت پایین تری نیز دارد کیلویی ۷۷۰۰۰ تومان می توانیم به مشتریان درب کارخانه تقدیم کنیم.

خرید کشمش طلایی با قیمت مناسب

خرید درب کارخانه انواع کشمش

ویژگی منحصر به فردی که این مجموعه به شما می دهد این است که شما به صورت مستقیم با کارخانه وارد معامله می‌ شوید و مانند خیلی از سایتها که دلال هستند و یا سایت های دیگری نظیر باسلام، ترب، باسکول و مابقی عرضه کنندگان نیستند که خود از کارخانه خرید خود را انجام می دهند و بار به شما می فروشند.

وقتی شما به صورت مستقیم با کارخانه وارد معامله می شوید علاوه بر اینکه تضمین بهترین کیفیت در کنار قیمت را دریافت می کنید بلکه می توانید روی کیفیت ارسالی هم نظارت داشته باشید به این صورت که به کارخانه می گویید من به عنوان مثال کشمش انگوری طلایی می خواهم که در رده قیمتی مورد نظر خودم باشد و در صورتی که یک دلال و واسطه هیچ وقت امکان دادن تضمین این تولید را به شما ندارد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت واقع در استان قزوین واقع شده و شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می توانید نسبت به خرید حضوری در کارخانه و یا بازدید از خط تولید مجموعه و بررسی بارها اقدام نمایید.

خرید درب کارخانه انواع کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما