خرید عمده کشمش پشت لیزر

خرید عمده کشمش پشت لیزر آفتابی و تیزابی که از تولیدات مرغوب و شیرین تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد در این مرکز ممکن بوده و مشتریان می توانند به صورت بدون واسطه و از تولید به مصرف خرید عمده آنها را انجام دهند.

 

خرید عمده کشمش

کشمش پشت لیزر آفتابی و تیزابی

یکی از قسمت های کلیدی در خط تولید کشمش در کارخانه دستگاه سورتینگ می باشد که ممکن است لیزری، دوربینی و کالر سورتر باشد و وظیفه این دستگاه آن است که کشمش هایی را که شسته شده، دم آنها چیده شده و روغن خورده را بر حسب کیفیت جداسازی کند و به این صورت کشمش درجه یک درجه ۲ و درجه ۳ تولید خواهد شد.

 

به کشمش های درجه سه و درجه دو که دستگاه سورت آنها را به کنار می‌زند کشمش پشت لیزر گفته می‌شود که اگر محصول ورودی کشمش آفتابی باشد، تبدیل به پشت لیزر آفتابی و اگر محصول ورودی کشمش تیزابی باشد، تبدیل به پشت لیزر تیزابی خواهد شد که هر کدام از این محصولات موارد مصرف خود را دارند.

 

به کشمش پشت لیزر، ضایعات کشمش و کشمش سرکه ای نیز گفته می شود.

 

از محصولات پشت لیزر برای خوراک دام و طیور و نیز استفاده در قنادی و تولید کیک و کلوچه بسیار استفاده می شود.

وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید و قصد استعلام قیمت کشمش و یا ثبت سفارش را دارید باید حتما بفرمایید که محصول را برای چه کاری در نظر دارید تا بار مناسب شما برایتان قیمت داده شده و ارسال گردد.

کشمش پشت لیزر عمده

خرید کشمش پشت لیزر

وجه تشابه کسانی که با این مرکز تماس می گیرند و به دنبال خرید کشمش پشت لیزر هستند آن است که می گویند کشمش باید درصد قند بسیار بالایی باشد یا اصطلاحا شیرین باشد، در ادامه باید گفت که این اطمینان را به تمام مشتریان می دهیم که کشمش تاکستان دارای بیشترین میزان درصد قند در بین تمام محصولات کشورمان است.

 

این مرکز نیز علاوه بر اینکه کارخانه کشمش دارد انبار فله را نیز در اختیار خود داشته و به صورت کلی یک محصول را از صفر تا صد خود تولید، بسته بندی و ارسال می کند که محصول پشت لیزر نیز یکی از آنان بوده که هم در نمونه تیزابی و هم در نمونه آفتابی در اختیار دارد اما به صورت بی دانه و بی هسته تولید می شوند.

 

امکان خرید عمده برای مشتریان از سراسر ایران وجود دارد و این عزیزان می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش فیلم واقعی بار را دریافت نموده و طبق همان سفارش خود را ثبت نمایند.

 

از طرفی لازم به ذکر است که این محصولات در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می‌شود اما مشتریانی که مایلند تا آنها را در کارتون خریداری کنند باید بگوییم این امکان وجود دارد و در کارتون سفید این کار انجام می گیرد و البته کیلویی هزار تومان به قیمت کل محصول اضافه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما