خرید انواع کشمش مویز بدون هسته + قیمت

اگر به دنبال خرید کشمش مویز بدون هسته می باشید می توانید علاوه بر استعلام قیمت روز این محصول ثبت سفارش به هر میزانی که نیاز باشد در مورد آن در این سایت داشته باشید.

کشمش مویز

خشک کردن میوه برای تولید محصولی دیگر یکی از شیوه‌هایی است که می توان میوه را برای مدت زمانی طولانی تر نگهداری کرد که یکی از همین میوه ها، انگور نام دارد.

از خشک کردن انگور، محصولاتی شبیه به هم ولی در خواص متفاوت تولید می‌شود که یکی انواع کشمش است و دیگری کشمش مویز که محصول دومی به علت دارا بودن خواص متعدد برای مصرف بسیار توصیه می شود ولی این به معنی آن نیست که کشمش خاصیتی ندارد بلکه هر دو محصول اشاره شده بسیار برای سلامتی بدن مفید هستند.

کشمش مویز

کشمش مویز بدون هسته

اگر قرار باشد کشمش مویز را در انواع مختلف تقسیم بندی کنیم ذکر موارد زیر لازم می باشد:

  1. مویز قرمز هسته دار
  2. مویز سیاه هسته دار
  3. و مویز سیاه بدون هسته

پس باید توجه کرد که ما محصولی بنام مویز قرمز بدون هسته در کشورمان نداریم و نمونه‌ هایی که در بالا به آن اشاره شد در کشورمان و سایر مناطق تولید کننده این محصولات در دنیا تولید شده و به فروش می رسد.

مویز بدون هسته سیاه از نظر خواص در بالاترین رتبه قرار می گیرد و به خاطر همان رنگدانه های موجود در مویز که باعث تولید رنگ سیاه می شود مصرف آن برای سالمندان و کودکان بسیار توصیه می گردد.

مویز سیاه هسته دار فله ای ⇓

کشمش مویز بدون هسته

خرید مویز بدون هسته

مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود این که به صورت تخصصی بر روی بوجاری انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت می کند اما در کنار آن اقدام به فروش مویز بدون هسته نیز می کند.

لازم به ذکر است بدانید درصد قابل توجهی از این محصولات در کشورمان به صورت وارداتی می باشند که از دو کشور اصلی تولیدکننده این محصول یعنی ازبکستان و افغانستان در مقیاس بالایی واردات آن صورت می گیرد.

مویز قرمز هسته دار ⇓

خرید مویز بدون هسته

خرید مویز به صورت فله ای و بسته بندی شده

مویز بدون هسته همیشه در کارتون بسته بندی آن صورت می گیرد اما در نمونه سیاه هسته دار و قرمز هسته دار این امکان وجود دارد که این محصول به صورت فله ای و کیسه ای بسته بندی و فروش آن صورت گیرد.

علاوه بر واردات محصولات اشاره شده که به صورت بدون هسته می باشند نمونه هسته دار در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود که از آن مورد می توان به نمونه هایی نظیر مویز رطبی، فخری، سمرقندی، بش و شانی اشاره نمود آن هم در شهرهایی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، داراب و منطقه دشمن زیاری استان فارس.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما