کشمش چمنی قوچان | بررسی کیفیت و قیمت آن در بازار

یکی از برندهای کشمش در بازار کشورمان و امر صادرات کشمش چمنی می‌ باشد که در قوچان استان خراسان رضوی فعالیت می‌ کند و در ادامه به بررسی کیفیت و قیمت آن در بازار خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش قوچان استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی از استان‌های انگورخیز در کشورمان محسوب می‌ شود که هر ساله حجم قابل توجهی از انگور را تولید کرده و یا برای فروش در بازار داخلی از آنها بهره می‌برد یا جهت صادرات از آنها استفاده می‌کند، میزان باقیمانده انگور باقیمانده هم تبدیل به کشمش می‌شود که در دو نمونه هسته‌ دار و بدون هسته تولید خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

از تولیدکنندگان اصلی این استان می‌ توان به قوچان، کاشمر، خلیل آباد و درگز اشاره نمود که بیشترین درصد تولید انگور و کشمش هم مربوط به همین مناطق اشاره شده می‌ باشد اما اگر قرار باشد به کارخانه‌های کشمش در این استان اشاره کنیم باید به همان قوچان و کاشمر اشاره کرد که تقریبا تمامی کارخانه‌های بوجاری و بسته‌ بندی کشمش در همین شهرها واقع شده‌ اند.

از تولیدات این استان می‌توان به کشمش سبز و زرد و کشمش آفتابی اشاره کرد که شکل و ظاهر این تولیدات به صورت کشیده و قلمی می‌ باشد که البته کشمش تیزابی هم این منطقه در اختیار دارد که گرد و بیضی شکل است و بدون هسته می‌ باشد و در کارتون‌های هشت و نیم کیلو خالص در بازار ایران عرضه می‌گردد.

به صورت کلی کیفیت تولیدات این استان و این شهر بالا نیست و از نظر کیفیت از ملایر کمی بالاتر است که البته در رتبه پایین‌ تر از تاکستان استان قزوین قرار می‌گیرد پس مشتری اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت می‌ باشد قطعاً باید از شهری مانند تاکستان استان قزوین نیاز خود را تامین کند تا شهرهایی نظیر قوچان یا ملایر استان همدان.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

بعد از تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان که بیشترین میزان تولید انگور و کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهند قوچان استان خراسان به همراه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در رتبه دوم قرار می‌گیرند که تمام این مناطق ایران حدود ۹۰ درصد کشمش ایران را در اختیار دارند.

آفتابی کاشمر ⇓

کشمش قوچان استان خراسان رضوی

کشمش چمنی قوچان

یکی از مشهورترین و معروف‌ ترین کارخانه‌ های کشمش در این استان کارخانه کشمش چمنی می‌ باشد که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته و مناطقی از کشورمان را تحت پوشش فروش محصولات خود قرار می‌ دهد که تولیدات این کارخانه کشمش تیزابی و کشمش پلویی آفتابی می‌ باشد و به مانند تاکستان استان قزوین هشت و نیم کیلو خالص در بازار عرضه می‌ کند.

موضوع بسیار مهم در مورد تولیدات این کارخانه کیفیت متوسط کشمش‌ های آن می‌باشد محصولات بدون هسته‌ ای که اگر در کنار تولیدات تاکستان قزوین قرار بگیرد یک پله پایین‌ تر است و مشتری این را به خوبی می‌ داند و می‌فهمد و جالب آنکه از نظر قیمتی تفاوتی با تولیدات تاکستان ندارد.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

به عنوان مثال در حال حاضر که در انتهای مرداد ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش تیزابی این مجموعه ۶۶۰ هزار تومان و پلویی آفتابی آن ۸۵۰ هزار تومان می‌باشد جالب آنکه فقط به صورت نقدی کار می‌ کنند و امکان چکی کار کردن برای این شرکت اصلاً وجود ندارد. حال تولیدات کشمش آراد که از برترین کشمش‌ های موجود در بازار کشورمان می‌ باشد برای تیزابی در حال حاضر ۶۵۰ هزار تومان و آفتابی ۸۲۰ هزار تومان خواهد بود اما اگر از نظر کیفیت بخواهیم مقایسه کنیم یک پله بالاتر می باشد به گونه‌ ای که قابل تشخیص است و اینگونه نیست که مشخص نباشد.

با این تفاوت بزرگ که امکان چکی کار کردن هم در این مجموعه وجود دارد البته بعد از استعلام شماره حساب و استعلام مکان خریدار که اگر مورد تایید شد می توان پس از دریافت ۱۰ درصد کل مبلغ معامله به عنوان بیعانه، مابقی چک ۲۰ روزه دریافت می‌گردد بدون آنکه میزانی روی قیمت کشمش اضافه شود.

توصیه می‌کنیم که از محصولات اشاره شده یک کارتون نمونه دریافت نمایید هم از تولیدات چمنی و چه از تولیدات کشمش آراد و آن وقت پس از مقایسه متوجه خواهید شد که کدام کشمش از نظر کیفیت قوی‌ تر و از نظر شرایط کاری مناسب‌ تر خواهد بود.

کیفیت پلویی آفتابی مجموعه کشمش آراد ⇓

کشمش چمنی قوچان

کشمش آراد در تاکستان استان قزوین

یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش در ایران و در شهر تاکستان استان قزوین به عنوان برترین تولیدکننده کشمش از نظر کیفیت در کشورمان، مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که از سال ۹۴ شروع به کار کرده و علاوه بر حضور پرقدرت در بازارهای جهانی در امر فروش بازار داخلی هم بسیار فعال می‌ باشد.

تولیدات این مجموعه به صورت کلی بر انواع کشمش پلویی استوار است محصولاتی که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ یا سیاه موجود بوده و در کارتون‌ های هشت و نیم کیلو خالص یا همان ۹ کیلویی با وزن کارتون در بازار داخل یا ۱۰ کیلویی خالص در بازار صادراتی محصولات اشاره شده را بسته‌ بندی می‌ کند.

این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و شما می‌ توانید به صورت حضوری خرید خود را ثبت نمایید پس از دیدن بار و رویت آن و حضوری صحبت کردن با مدیر فروش یا مدیر عامل کارخانه که در ادامه می توانید این محصولات را علاوه بر خرید نقدی به صورت اعتباری و خرید چکی هم تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

توصیه بسیار مهمی به شما می‌کنیم اینکه فقط به کیفیت تولیدات یک کارخانه نگاه نیندازید بلکه به رفتار حرفه‌ای و تجاری هم دقت ویژه‌ ای داشته باشید، سطح سواد و نوع برخورد یک کارخانه‌ دار با مشتری بیانگر عیار کاری آن می‌ باشد. به عنوان مثال بارها پیش آمده که کارخانه‌ های دیگری در همین شهرک صنعتی جلوی وانت بار یا کامیونت خریدار این مجموعه تولیدی (کشمش آراد‌) را گرفته‌ اند و پیشنهادهای خارج از عرف به آنها داده اند به عنوان مثال گفته اند که بیایید از ما بخرید و چک سه ماهه به شما بدهیم، خریدار آنقدر باید ذکاوت داشته باشد و بداند که یک کارخانه‌ای که انقدر حقیر است که اصطلاحا مشتری دزدی می‌ کند ببینید بعد از ۲۰ سال کار کردن هنوز آنقدر اعتبار ندارد که ۱۰ مشتری ثابت برای خود در اختیار داشته باشد.

یکی از موضوعات جالب در این مجموعه این است که از هر نوع کشمش چند نوع کیفیت آماده می‌کند و جلوی مشتری قرار می‌ دهد طبیعتاً هر کدام از این کیفیت‌ ها قیمت‌های مخصوص به خود را دارند و گاهی یک مشتری جنس باکیفیت که طبیعتاً قیمت بالاتری دارد می‌خواهد و گاهی جنس ارزان با قیمتی پایین‌ تر.

کیفیت تیزابی مجموعه کشمش آراد ⇓

کشمش آراد در تاکستان استان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما