کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه

مدیر فروش کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه در این مرکز حضور دارد و تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد خرید این محصولات را مستقیم از کارخانه دارند می توانند نیازشان را از تولید به مصرف و با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

 

تولید کشمش بی دانه

کارخانه کشمش مرغوب در تاکستان

در ابتدا به این موضوع اشاره می‌کنیم که اگر به دنبال خرید کشمش مرغوب هستید قطعاً بهترین انتخاب شما باید کشمش تاکستان باشد به خصوص در مورد دو محصول کشمش تیزابی و کشمش آفتابی که بهترین این نوع محصول در کشورمان محسوب می شود.

 

وجود کارخانه های بسیاری در تاکستان کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را انجام می دهند اما شما به عنوان تاجر باید با اکثر آنها ارتباط بگیرید و اگر در زمینه کارتان باتجربه باشید باید بدانید که همه چیز قیمت نیست بلکه نوع برخورد تولیدکننده نیز در روند کار بسیار تاثیرگذار است موردی که خیلی ها (حداقل ایرانی ‌ها) از کنارش به راحتی میگذرند.

 

بارها مشاهده کرده ایم که به خاطر نوع برخورد غلط یک تولید کننده یا کارخانه کشمش (حالا در هر شهری ممکن است باشد چه ملایر، تاکستان، ملکان و یا کاشمر) یا بار برگشت خورده است و یا اینکه اولین معامله، آخرین معامله بوده است و این به خاطر همان موردی که در بالا عنوان شد یعنی رفتار حرفه ای در تجارت.

 

مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت دارد و شما می توانید علاوه بر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش طلایی را نیز با کیفیت بالا درب کارخانه خریداری نمایید که وقتی با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید علاوه بر استعلام قیمت به روز، امکان ثبت سفارش از طریق ایشان نیز وجود دارد.

صادرات کشمش بی دانه

ویژگی های اصلی کشمش صادرات

با وجود اینکه ایران یکی از تولید کننده های انواع کشمش در دنیا محسوب می‌شود اما این مورد را باید در نظر داشته باشید که هر نوع کشمشی را نیز نمی‌توان صادر نمود و این محصول باید یکسری ویژگی ها به عنوان پارامتر اصلی داشته باشند که در پایین به آن خواهیم پرداخت:

 

  1. حتی الامکان کشمش صادرات باید بی دانه یا بی هسته باشد. مشتری بسیار مایل است که زمانی که کشمش را مصرف می کند چیزی لای دندان هایش گیر نکند.
  2. کشمش صادراتی باید در حجم بالایی تولید گردد یعنی اگر یک پارت به کشور مقصد ارسال نمودید و خواست دوباره سفارش دهد نگویید که شرمنده موجودی به اتمام رسید.
  3. مدت ماندگاری کشمش نیز مورد بسیار مهم است به همین جهت کشمش های صادراتی ایران باید به تیزاب آغشته شود تا بتوان تا دو سال هم آن را نگهداری نمود.

 

یکی از موارد مهم در بحث صادرات کشمش نیز بحث بسته بندی آن می باشد که کارخانه تولید کننده موظف است مطابق با خواست و سفارش مشتری روی کارتون اطلاعاتی را درج کند اما بحث تاریخ تولید و تاریخ انقضا، وزن خالص و آنالیز محصول اجباری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما