مرکز خرید مویز سرخ هسته دار

کشمش محصولی مقاوم است که بعد از شراب دومین محصول حاصل از انگور در جهان است. قدمت تولید کشمش آفتابی بیش از 3000 سال پیش است.

یکی از خواص خاص کشمش تولید اقتصادی است زیرا از انرژی خورشیدی استفاده می شود. مواد بسته بندی آن ساده است. محصول خشک شده با حجم کم و با ماندگاری طولانی مدت، و شرایط نگهداری معمولی است. در ضمن تجهیزات لازم برای تهیه کشمش بسیار ساده است.

کشمش مویز نیز از انگور قرمز درشت دانه دار بدست می آید.

این مرکز خرید مویز سرخ هسته دار و انواع مویز مرغوب دیگر را با کیفیتی فوق‌العاده و قیمتی مناسب و با بسته بندی بهداشتی ارائه می دهد. همچنین علاوه بر پخش محصول در بازار های داخلی، این محصول سالانه به بازارهای کشور های مختلف جهان نیز صادر می شود.

مرکز خرید مویز سرخ هسته دار

راه های تشخیص کشمش و مویز مرغوب

راه های تشخیص کشمش و مویز مرغوب

میوه های خشک شده مانند کشمش، زغال اخته یا میوه های گوجی امروزه بسیار رایج می شوند. آنها معمولاً به غلات، چای ها یا سایر مواد غذایی سالم اضافه می شوند. میوه های خشک حاوی کربوهیدرات کمتری نسبت به غذاهای تازه از جمله سطح پایین گلوکز و فروکتوز هستند. آنها از فیبر نیز تشکیل شده اند، اما همچنین حاوی اسیدهای فتوشیمیایی مانند اسیدهای فنولیک ، فلاونوئیدها، فیتواستروژنها، و کاروتنوئیدها و عناصری مانند مس، منگنز و ژرمانیوم هستند. این ترکیبات در مقایسه با میوه های تازه از نظر فرم غلیظ هستند و مقدار آنها به فرآیند خشک شدن بستگی دارد.

یکی از محبوب ترین میوه های خشک کشمش است. مصرف منظم آنها ممکن است باعث کاهش قند خون و عوامل خطرزای قلبی عروقی از جمله فشار خون شود.

کشمش از انگور های رسیده کوچک و مویز از انگور های دانه دار قرمز یا سیاه بزرگ، و به چند روش بدست می‌آید.

کشمش مرغوب معمولا دارای رنگی سبز و روشن می باشد. کشمش مویز هم دانه های درشت به رنگ قرمز مایل به سیاه می باشند.

خرید کشمش مویز سرخ

 خرید کشمش مویز سرخ ما سعی کرده ایم با خرید کشمش سرخ مرغوب، با کیفیت و رسیده؛ مویز مرغوب را تولید کنیم.

با توجه به فراوانی موارد تأثیر گذار و پر خاصیت مویز، این میوه خشک طرفداران زیادی پیدا کرده. از جمله خواص آن می شود اشاره کرد به:

  • این میوه خشک غلظت خون را کاهش می دهد
  • از ابتلا به دیابت، سرطان و آلزایمر جلوگیری می کند
  • باعث کاهش درد ناشی از میگرن می باشد

شما می توانید از طریق سایت ما و همچنین نمایندگی های فروش ما در سرتاسر کشور، به صورت عمده و یکجا، با کیفیت فوق العاده بالا، خرید مویز هسته دار مرغوب خود را انجام دهید و از خرید مطمئن، سالم، با کیفیت و مرغوب لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما