مرکز توزیع کشمش آفتابی به صورت عمده

مرکز تولید و توزیع مستقیم کشمش آفتابی به صورت عمده و جزئی در این سایت وجود دارد و مشتریانی که به دنبال خرید بدون واسطه از کارخانه هستند می توانند با مدیر فروش این مجموعه ارتباط داشته باشند.

کشمش پلویی آفتابی ⇓

کشمش آفتابی عمده

تولید کشمش در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان در استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، اسفرورین و شال از تولید کنندگان اصلی کشمش تازه در کشورمان محسوب می شوند که مشتریان، تمام مناطق اشاره شده را با نام تاکستان می شناسند. مناطقی که انگورهای آن به داشتن بالاترین قند ممکن در ایران مشهور هستند.

 

مناطق اشاره شده در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارند و تولیدات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می کنند جهت صادرات نیز از آن بهره خواهند برد که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در این شهر واقع شده و تولیدات خود را به این صورت عرضه می کند.

 

اما یکی از انواع کشمشی که در بازار کشورمان هم بسیار شهره است و از آن در کارخانه، کشمش پلویی آفتابی سرخ رنگ تولید می‌گردد کشمش آفتابی بی دانه یا بی هسته بوده که هم محصول فله‌ ای و فرآوری نشده آن به فروش می‌رود و هم فراوری شده آن در کارخانه، آن هم در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص.

 

وجود کارخانه های بسیاری در این شهر تولید و توزیع انواع کشمش را در کشورمان انجام می دهند که شما می توانید در اینترنت شماره های آنها را پیدا کرده و پس از ارتباط گرفتن، استعلام قیمت و یا دریافت نمونه داشته باشید و حال به مقایسه تولیدات مختلف بپردازید که خرید کدام یک از آنها برایتان به صرفه خواهد بود.

کشمش آفتابی فرآوری نشده ⇓

توزیع عمده کشمش

توزیع عمده کشمش از کارخانه

در این مجموعه کشمش پلویی عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند به دست شما برسند که اگر مستقیماً با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و بار را از مراکز پخش و یا دلال هایی که محصولات این کارخانه را خریداری کرده و با درصد سود اندکی به مراکز پخش یا بنکدار می فروشند تهیه نکنید.

 

کشمش آفتابی هم در هر دو صورتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان خرید آن وجود دارد که در حال حاضر یعنی اواخر مهر ۱۴۰۰ هر کیلو محصول فله ای آن ۱۹۰۰۰ تومان فاکتور می شود و هر کارتون محصول فراوری شده آن ۲۷۰ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

این اطمینان به مشتری داده می‌شود که با کیفیتی که این مرکز بار را تولید می کند در تاکستان نرخی پایین‌تر از آن به دستتان نخواهد رسید. کارخانه‌ های دیگری نظیر تاک نشان و رزتاک کشمش پلویی که در بالا به آن پرداختیم را هر کارتون ۲۸۰ هزار تومان فاکتور می کنند آن هم دقیقا با کیفیت یکسان.

 

اگر امکان خرید حضوری درب کارخانه را ندارید فقط هزینه نیسان یا خاور تا انبارتان از شما دریافت می گردد و زمانی که بار تحویلتان شد می توانید کار تسویه را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما