فروش کشمش 9 کیلویی در ایران

کشمش یکی از خشکبارهای بسیار محبوب در داخل کشور است. این خشکبار در کارخانه تحت شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی فرآوری شده و سپس عرضه می گردد. این محصول معمولا در بسته بندی های 3، 4، 5، 9، 10 و 12 کیلویی تهیه می شود. جهت خرید کشمش 9 کیلویی با ما همراه باشید.

فروش کشمش 9 کیلویی در ایران

آشنایی با انواع بسته بندی کشمش در ایران

آشنایی با انواع بسته بندی کشمش در ایران

سورتینگ و بسته بندی در کارخانه کشمش با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام می شود. ابتدا انواع مختلف کشمش ها مورد پردازش قرار گرفته و ساقه های آن ها حذف شده و به خوبی تمیز می شوند. کشمش ها در این مرحله بر اساس اندازه و شکل شان در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. در مرحله بعدی کشمش ها آماده بسته بندی هستند.

 

بسته بندی کشمش از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به طور کلی بسته بندی کشمش باید به گونه ای باشد که موجب ترکیدن یا له شدن دانه ها نشود و همچنین گرد و غبار روی محصول ننشیند. سرعت بسته بندی نیز بسیار مهم است و بسته بندی سریع مانع از آفت زدگی، ایجاد ضایعات و … خواهد شد.

 

دستگاه های بسته بندی کشمش معمولا شامل دو نوع می باشند:

  1. دستگاه بسته بندی برای وزن های زیر یک کیلوگرم
  2. دستگاه بسته بندی برای وزن های بیشتر از یک کیلوگرم

 

برای بسته بندی از مواد مختلفی استفاده می شود؛ به عنوان مثال سلفون، مقوا یا چوب از آن جمله است. بسته های سلفونی اندازه کوچک دارند در حالیکه بسته های بزرگ معمولا کارتن ها و جعبه های مقوایی، چوبی، پلاستیکی و … هستند. سطح داخلی این جعبه ها از یک لایه کاغذ مومی پوشیده شده است.

پخش عمده کشمش 9 کیلویی

پخش عمده کشمش 9 کیلویی کشمش نمونه ای از خشکبارهای پرطرفدار و البته بسیار مغذی می باشد. کشمش انواع مختلفی دارد و به صورت های گوناگون مصرف می شود؛ به عنوان مثال کشمش سبز معمولا به صورت آجیل استفاده می شود و کشمش قهوه ای یا سیاه معمولا در غذا به کار می رود. نوع دیگری از کشمش نیز وجود دارد که به آن کشمش مویز می گویند.

 

کشمش به روش های گوناگونی تولید می شود. نمونه هایی از آن در مقابل نور خورشید خشک شده و برخی دیگر با استفاده از دستگاه خشک کن تهیه شده اند. نوع دیگری نیز وجود دارد که به تیزابی معروفند. این نوع از کشمش ها سطحی چرب و نیمه براق دارند. قیمت کشمش ها با توجه به میزان کیفیت، نوع بسته بندی، نوع کشمش و … تعیین می شود. پخش کشمش 9 کیلویی به صورت عمده انجام می شود. جهت آگاهی از قیمت انواع مختلف و یا خرید و فروش کشمش کافی است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما