فروش کشمش انگوری طلایی به امارات

فروش کشمش انگوری طلایی به کشور امارات و علی الخصوص شهر دبی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

محصول انگوری طلایی بارگاهی ⇓

فروش کشمش طلایی

تولید بالاترین کیفیت کشمش انگوری طلایی

کشمش انگوری طلایی که به آن کشمش کالیفرنی هم گفته می‌شود از بهترین محصولات صادراتی کشورمان محسوب شده که این محصول را در مناطقی نظیر ملایر همدان، تاکستان قزوین و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در حجم وسیعی تولید می کنند.

 

به صورت کلی این محصول اشاره شده فقط برای صادرات کاربرد دارد چرا که تولید زیر پنج تن آن برای یک کارخانه صرفه نخواهد داشت چرا که باید قبل و بعد فرآوری این محصول خط تولید را کاملا بشورد تا بقایای گوگرد در انتهای آن و یا زدگی کشمش در ابتدای کار فرآوری که ممکن است بر پوست کشمش انگوری بنشیند وجود نداشته باشد چون تولید محصول اشاره شده بسیار حساس است.

 

اما اگر انگور اشاره شده را پس از آغشته کردن به مایع تیزآب داغ از بارگاه آویزان کرده و سپس به آن دود گوگرد بزنند، دود حاصل به نواحی مختلف کشمش می‌ رسد لذا محصول نهایی کیفیت و رنگی بهتر خواهد داشت و به همین جهت قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

محصول انگوری طلایی ملایر که افت کیفیت آن نسبت به نمونه بارگاهی کاملا مشهود است. ⇓

فروش کشمش انگوری

فروش کشمش به امارات

امارات و علی‌ الخصوص شهر دبی یکی از واردکنندگان اصلی کشمش انگوری طلایی می باشد و این محصول را همه ساله در حجم وسیع وارد می کند. این مجموعه هم سابقه صادرات به این کشور را دارد اما نه در حجم بالا و تمام تلاش خود را می کند که بتواند کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را در مورد این محصول تامین کند.

 

در اینکه کیفیتی که در این مجموعه تولید می شود تحت هیچ عنوانی نگرانی در مورد آن وجود ندارد و این اطمینان را مشتری خواهد داشت که بالاترین کیفیت مربوط به محصول اشاره شده را می تواند در این مجموعه تامین کند آن هم با قیمتی مناسب و نه صرفاً ارزان‌تر، با دیدن نمونه محصول شکی باقی نمی ماند.

 

محصولات اشاره شده در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص به مشتری تقدیم می شود که امکان پر کردن آن در کارتون هایی به عنوان مثال ۳ کیلویی هم وجود دارد که طبیعتاً هر چقدر وزن کارتون پایین‌ تر بیاید اندکی افزایش قیمت به نرخ نهایی کشمش هم خواهد خورد و این موضوع را کسانی که در امر صادرات فعالیت دارند به خوبی واقفند.

 

در حال حاضر یعنی اواخر دی ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش انگوری طلایی در بهترین کیفیت خود که همان بارگاهی می باشد هر کیلو ۷۳ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که اگر از کیفیت ملایر بخواهید این بار را خریداری کنید در حال حاضر هر کیلو ۶۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما