فروش عمده کشمش سلطانی مستقیم از کارخانه

فروش عمده کشمش سلطانی یا همان کشمش تیزابی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین که بهترین این محصولات را در ایران تولید می کند مستقیم از کارخانه در این سایت انجام می شود و خریداران این نوع کشمش می توانند درب کارخانه محصول خود را تحویل بگیرند.

 

کارخانه کشمش سلطانی

تولید مرغوب ترین نوع کشمش سلطانی

کشمش سلطانی یا سلطانا که در واقع همان کشمش تیزابی است در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و تولیدکنندگان اصلی آن که عبارتند از تاکستان قزوین، ملایر همدان، قوچان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان این محصولات را هم جهت فروش در بازار داخلی آماده می کنند و هم جهت صادرات.

 

اما نکته بسیار مهم این است اگر به دنبال خرید بهترین نوع کشمش سلطانی در ایران هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان قزوین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید چرا که بهترین کیفیت این نوع کشمش را در ایران تولید می کند ولی اگر باری ضعیف‌ تر با قیمتی پایین تر برای کشوری سطح پایین بخواهید مانند عراق، تولیدات ملایر به شما توصیه می شود.

 

این نوع محصول هم در نوع بی دانه یا بی هسته آن تولید می‌شود و هم در نوع هسته دار و دانه دار. اما مشتریان چه در داخل و چه در امر صادرات این محصولات را به صورت بی دانه و بی هسته می خواهند که طبیعتا قیمتی بالاتر هم از نمونه دانه‌ دار خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که کشمش سلطانی قطعاً باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد اما ممکن است در ادامه هم به آن گوگرد بزنند و هم نزنند که در این صورت با دو محصول متفاوت روبرو خواهیم بود.

فروش کشمش از کارخانه

فروش انواع کشمش درب کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و انواع کشمش را درب کارخانه به مشتری خود قیمت می دهد شما می توانید هم به صورت حضوری پس از بازدید از کارخانه خرید خود را ثبت نمایید و هم اینکه در هر جایی از ایران و کشورهای دیگر باشید سفارش خود را با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه ثبت نمایید.

 

این مرکز علاوه بر اینکه تولید انواع کشمش صادراتی و داخلی را مانند کشمش طلایی، کشمش پلویی و همین محصولی که در بالا به آن پرداخته شد انجام می دهد بلکه در زمینه صادرات این محصولات هم فعالیت مستقیم دارد یعنی یک سری مشتری ثابت از کشورهای همجوار و حتی اروپایی مانند آلمان و انگلیس هم بار می فروشد.

 

وقتی مشتری متوجه می شود که با یک کارخانه‌ دار وارد مذاکره و همکاری خواهد شد خیالش راحت خواهد شد چرا، چون علاوه بر اینکه با قیمت رقابتی و ارزان تر از بازار خرید محصول مورد نظر خود را انجام می‌دهد بلکه کشمش تازه هم خریداری می کند و از طرفی امکان درج اطلاعات تماس و مشخصات شخص خریدار هم بر روی کارتون های این مرکز موجود می باشد که این امکانات را هیچ دلال یا واسطه ای به شما نخواهد داد و تا آنجا که اطلاع داریم خیلی از کارخانه ها نیز در این مورد همکاری نخواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما