فروش عمده کشمش تیزابی ۱۰ کیلویی

فروش عمده کشمش تیزابی در کارتون های ۹ و ۱۰ کیلویی در این مرکز انجام می گیرد و اگر شما این محصول را برای بازار داخل و یا صادرات بخواهید مجموعه تولیدی کشمش آراد می تواند نیاز شما را تامین نماید.

محصول تیزابی تاکستان (با کیفیت بالا)

کشمش تیزابی ۱۰ کیلویی

تولید کشمش تیزابی مرغوب

از عمده‌ ترین کشمش هایی که در ایران در حجم وسیعی تولید می‌شود و خرید و فروش آن صورت می گیرد کشمش تیزابی بوده که این محصول هم در نمونه  دانه دار تولید می شود و هم بی دانه و منطقه تاکستان قزوین به همراه ملایر همدان بالاترین درصد تولید این محصول را به خود اختصاص می دهند.

 

اگر به دنبال کیفیت بالا و مرغوب کشمش تیزابی در ایران هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید چرا که بهترین نوع کشمش را در ایران در اختیار دارد و در رتبه های بعدی می توان به ملایر همدان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که البته کیفیت های پایین تر از این هم تولید می شود که بیشتر مربوط به تولیدات ابهر و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است.

 

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و کشمش تیزابی که در این مرکز تولید می شود در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات بسته بندی می گردد.

 

این نوع کشمش وقتی که از باغدار خریداری شد به صورت فله ای بوده و دارای خاک، دم و شاخه است و بر روی دستگاههای خط تولید ریخته شده و پس از عملیات شستشو و دم کنی توسط دستگاه پیشرفته سورتینگ لیزری کیفیت درجه یک این نوع کشمش جدا شده و برای مصارف اشاره شده تولید می گردد.

محصول تیزابی ملایر (با کیفیت متوسط)

کشمش تیزابی عمده

فروش عمده و جزئی از درب کارخانه

خرید شما در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه است و شما مستقیماً با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی خواهید گرفت و قیمت هایی را که دریافت می کنید به صورت درب کارخانه خواهد بود که طبیعتاً اگر قصد خریدتان غیر حضوری است هزینه ارسال هم به آن خواهد خورد.

 

متاسفانه در حال حاضر یعنی زمانی که در در اواسط آبان ۱۴۰۰ هستیم قیمت های انواع کشمش به شدت در حال افزایش است، افزایشی که کار را برای خریداران در داخل ایران و بحث صادرات سخت خواهد کرد که متاسفانه این اتفاقات ناشی از سوء مدیریت و نداشتن سواد کافی مسئولین اقتصادی کشورمان می باشد.

 

قیمت کشمش تیزابی در کارتون ۹ کیلویی که برای بازار داخل کاربرد دارد هر کارتون ۳۱۰ هزار تومان فاکتور می‌شود و برای صادرات ۳۶ هزار تومان در کارتون ۱۰ کیلویی بسته بندی آن صورت می‌گیرد، قیمت خواهد خورد.

 

متاسفانه این افزایش قیمت ها باعث می شود که در بازار داخل، کشمش از سفره مردم کشورمان حذف گردد و برای صادرات هم نتوان آن را استفاده کرد چرا که باید تناسب بین نرخ ارز و قیمت کشمش در ایران باشد و در حال حاضر قیمت کشمش تیزابی، بالاتر از نرخ تعادل آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما