فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی

فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی تاکستان قزوین و ملایر همدان در این سایت حضور داشته و محصولات خود را از تولید به مصرف به دست مشتری می رساند. این مجموعه در تاکستان استان قزوین واحد تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد.

محصول تیزابی تاکستان دارای بالاترین کیفیت این محصولات در کشورمان ⇓

فروشنده کشمش تیزابی

فرآوری کشمش تیزابی پلویی

یکی از محصولات خوش فروش و پر حجم از نظر میزان تولید در کشورمان کشمش تیزابی محسوب می گردد و این محصول از انواع کشمش پلویی شناخته می شود و در بازار داخلی در کارتون های ۹ کیلویی و در بازار صادراتی در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و انبار می گردد.

 

وقتی که در اواسط شهریور ماه انگور بیدانه را چیدند آن را به مایع تیز آب داغ آغشته نموده و سپس در مقابل آفتاب پهن می کنند تا طی نهایتاً یک هفته شدت نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش کند. حال دو حالت پیش می آید یا به آن گوگرد می‌ زنند که در این صورت تبدیل به کشمش سلطانی خواهد شد و یا نمی زنند و در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود.

 

آغشته شدن تیزاب به این محصول به این علت است که بتوان آن را تا مدتی طولانی در انبار ذخیره نمود به گونه ای که تا دو سال تاریخ انقضا بر روی کارتون ها درج می‌گردد و برخی از کشورها نظیر روسیه چون آنها را در سردخانه ها دپو می کنند این مدت نگهداری می تواند برایشان بسیار عالی باشد.

 

با وجود اینکه در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول هم تولید می‌شود اما بیشترین میزان تولید محصول اشاره شده مربوط به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان می باشد.

محصول تیزابی تولید ملایر که کیفیتی پایین تر از تاکستان دارد و در دو عکس کاملا مشهود است. ⇓

فروشنده کشمش پلویی

فروشنده مستقیم کشمش از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین است و همانطور که در بالا عنوان شد این منطقه از تولید کنندگان اصلی کشمش تیزابی چه به صورت گوگردی و چه به صورت بدون گوگرد می باشد و این مجموعه هم در زمینه صادرات تخصص و تبحر دارد و هم در زمینه فروش در بازار داخلی.

 

نکته بسیار مهم این است منطقه تاکستان و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین برترین تولید کننده محصول اشاره شده از نظر کیفیت می باشد و اگر بالاترین کیفیت این محصولات را برای خرید در نظر دارید قطعاً باید از همین مناطق خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت تولیدات ملایر در حدود ۱۰ درصد ارزان تر خواهد بود.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آذر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش تیزابی تولید تاکستان در بهترین کیفیت ممکن کیلویی ۴۵ هزار تومان فاکتور می‌شود در صورتی که همین محصول در ملایر در بهترین کیفیت خود کیلویی ۴۰۰۰۰ تومان درب کارخانه قیمت می خورد و این تفاوت قیمت فقط به خاطر کیفیت محصول اشاره شده است.

 

نکته بسیار مهم که برای مشتری می تواند عالی باشد این است که محصول هر دو منطقه ملایر و تاکستان در این کارخانه تولید می‌شود و به صورت مستقیم از طریق فروشنده مجموعه به دستتان خواهد رسید، یعنی در مقابل شما انتخاب های متفاوتی قرار می گیرد که امکان انتخاب مناسب تر را خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما