صادرات کشمش پلویی قزوین

مشتری می تواند در این مرکز علاوه بر تامین و خرید انواع کشمش پلویی بیدانه، کار صادرات این محصولات را نیز به دست مسئولان این شرکت گذاشته تا تمام روند ارسال این محصولات از مبدا تا مقصد را به عهده بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات کشمش پلویی

کشمش پلویی مناسب صادرات

کشمش پلویی محصولی است که هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم جهت صادرات، اما در اینجا بحث در مورد صادرات این محصولات است، محصولاتی که باید بی‌ دانه و بی هسته باشد و تا جای ممکن امکان دپو و نگهداری آنها و مدت زمان آن بالا باشد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش پلویی بوده و محصولات آن به صورت بی هسته هستند و اگر به دنبال کیفیت بالای محصول هستید این اطمینان را به شما می دهیم اولین بررسی شما باید محصولات این منطقه باشد، اما اگر به دنبال بارهایی هستید که ارزان قیمت و طبیعتا با کیفیت پایین تر هستند مناطق دیگری نظیر ملایر را به شما توصیه خواهیم نمود.

 

به صورت کلی انواع کشمش پلویی داخلی و صادراتی که در این منطقه تولید می گردد شامل موارد زیر می باشد:

  1. پلویی زرد که در واقع همان کشمش طلایی یا انگوری می باشد.
  2. پلویی قهوه ای روشن که در واقع همان کشمش تیزابی است.
  3. پلویی قهوه ای تیره یا همان کشمش خرمایی.
  4. و پلویی قرمز یا سرخ رنگ که ما آن را در ایران با نام کشمش آفتابی یاد می‌کنیم.

که از میان موارد بالا، ۳ محصول اول را با عنوان محصول صادراتی می شناسیم.

صادرات کشمش قزوین

صادرات کشمش پلویی

هر چهار نوع کشمشی که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز امکان تامین و خرید آن وجود دارد، آن هم با بهترین کیفیت ممکن و اگر به دنبال باری لوکس هستید و می خواهید خیالتان از بابت حساسیت هایی که خریدار دارد راحت باشد توصیه می کنیم اقدام به دریافت نمونه از این مجموعه و سایر شرکت‌ها داشته باشید و آن موقع با استعلام قیمت و مقایسه آنها با هم، تصمیم بگیرید که خرید از کدام مرکز ارجحیت دارد.

 

کشمش صادراتی در این مرکز عموما در کارتون ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شود که برای مشتریانی که قصد بسته بندی آنها را در کارتون ۵ کیلویی هم دارند این مورد قابل انجام بوده که حتی مشتری می تواند اطلاعات شرکت و برند خود را نیز هم بر روی کارتون درج کند که این مورد پروسه‌ای زمان بر است که نیاز است با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

 

ویژگی دیگری که در مجموعه کشمش آراد برای مشتریان فراهم است این بود که علاوه بر اینکه شما می توانید خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه داشته باشید بلکه صفر تا صد صادرات و اینکه بار به دستتان برسد هم می توانید به این مجموعه واگذار کنید.

 

برخی از خریداران این شرکت خارج از کشور هستند و هیچ نمایندگی هم در ایران ندارد اما تنها با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی سفارش خود را ثبت می‌کنند و تمامی موارد گمرک، استاندارد و بهداشت و هماهنگی برای جابجایی بار از طریق تریلی در کانتینر های ۲۰ و ۴۰ فوت و یا حتی چادری، این مرکز برایتان انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما