شرکت تولید و صادرات کشمش بی دانه درجه یک

مدیر فروش شرکت و کارخانه تولید و صادرات انواع کشمش بی دانه با کیفیت درجه یک از تولیدات تاکستان قزوین و ملکان آذربایجان شرقی در این سایت حضور داشته و شما می توانید با ارتباط برقرار کردن با ایشان سفارشتان را ثبت نمایید.

 

تولید کشمش بی دانه

تولید کشمش بی دانه درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد شرکت تولید، بسته بندی و صادرات انواع کشمش بی دانه را که برای امور صادراتی هم بسیار مناسب هستند با کیفیت بسیار عالی و درجه یک در تاکستان استان قزوین آماده و انبار کرده و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از این مرکز خرید داشته باشند.

 

تولیدات این مجموعه برای صادرات علاوه بر این که از کشمش تاکستان می باشد بلکه می توان به کشمش ملکان هم اشاره نمود که بهترین کشمش گلدن یا طلایی ایران را تولید می کند و برای تامین مشتریان خود این مرکز مجبور است با هزینه شخصی از باغداران و کشاورزان آذربایجانی بار را به صورت فله خریداری کنند و در کارخانه تاکستان، کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام دهد.

 

کشمش صادراتی باید علاوه بر این که بی دانه و بی هسته باشد، آغشته به مایع تیزآب هم باشد تا بتوان آن را برای مدت طولانی در انبار و یا سردخانه نگهداری نمود.

 

مجموعه تولیدی آراد، آنقدری از محصولات خود و کیفیت آن اطمینان دارد که به خریدار صادراتی این اجازه را می‌دهد که در حین آماده سازی بار از خط تولید، بازدید حضوری داشته باشند. امکانی را که خیلی از کارخانه های تاکستان، ملکان و ملایر به مشتریان خود نخواهند داد.

صادرات کشمش بی دانه

صادرات مستقیم کشمش

برخی از مشتریان که با این مرکز تماس می گیرند علاوه بر استعلام قیمت از مدیر فروش مجموعه این مورد هم می پرسند که آیا شما کارهای صادرات آن را هم می توانید انجام دهید یا خیر، که در پاسخ باید بگوییم بله. صفر تا صد صادرات را هم امکان انجام آن را این مرکز خواهد داشت.

 

در تکمیل بند بالا باید این مورد را هم گفت که برخی از مشتریان این مرکز برای بحث صادرات، خارج از کشور هستند و حتی یک بار هم کارخانه را ندیده اند اما با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارششان ثبت، مجوزهای بهداشت، استاندارد و گمرک را این مجموعه برای ایشان گرفته و وقتی که سند آنها را فکس یا ایمیل کردند خریدار تسویه خواهد کرد که متعاقباً بار پلمپ شده به سمتشان ارسال می شود.

 

لازم به ذکر است سه محصول اصلی که در این مرکز برای صادرات آماده می‌شود عبارت است از کشمش تیزابی، کشمش خرمایی (یا همان تیزابی بدون گوگرد) و کشمش گلدن که نام‌ های مختلفی مانند کالیفرنی، پلویی زرد و انگوری هم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما