خرید کشمش شیراز صادراتی درجه یک

شیراز یکی از زیباترین شهرهای تاریخی ایران است که به شهر راز نیز معروف است، اما این شهر فقط برای آثاری که در خود دارد مشهور نیست. کشمش شیراز، یکی از بهترین و با کیفیت ترین و خوشمزه ترین کشمش ها است که زبانزد همه می باشد و تقاضا کننده های زیادی از سرتاسر جهان دارد.

در زمان های قبل کشمش شیراز از کیفیت پایینی برخوردار بود اما با گذشت زمان که تجهیزات پیشرفته تری وارد بازار شد، تولید کنندگان ایرانی هم از این تجهیزات و متد ها استفاده کردند و این امر سبب شد که به مرور زمان کشمش شیراز در ایران و جهان مورد تایید قرار گرفت. امروزه اکثریت با این کشمش آشنایی دارند و از کیفیت و قیمت مناسب آن آگاه هستند و این محصول به کشور های اطراف و اروپا صادر می شود.

خرید کشمش شیراز صادراتی درجه یک

مشخصات عمومی کشمش صادراتی شیراز

مشخصات عمومی کشمش صادراتی شیراز

یکی از دلایل خرید کشمش بوانات و شیراز که هر دو از توابع استان فارس و تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می شوند توسط کشورهای دیگر از ایران، مرغوب بودن آن است. ایران از نظر صادرات کشمش بعد از ترکیه و آمریکا رتبه سوم جهان را دارد. همان طور که می دانیم کشمش همان انگور خشک شده است که در بازار ما انواع مختلفی دارد از نظر نوع انگور، مواد افزودنی و نحوه خشک کردن اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد در صادرات این محصول، نحوه خشک کردن آن است که رابطه مستقیمی با مرغوبیت کشمش دارد. بهترین روش این است که انگور کاملا رسیده را زیر نور خورشید و یا در سایه (در محیط باز و هوای آزاد) بدون هیچ گونه مواد افزودنی خشک شود.

انواع کشمش های صادراتی:

  1. تیزابی
  2. سلطانی
  3. طلایی
  4. آفتابی
  5. سبز
  6. مویز

کارخانه تولیدی کشمش شیراز درجه یک

کارخانه تولیدی کشمش شیراز درجه یک یک کارخانه تولیدی کشمش برای مثال کشمش شیراز چون ما در مورد ویژگی های آن صحبت کردیم، باید محصول آن ویژگی های یک کشمش صادراتی درجه یک را داشته باشد. به طور مثال باید عاری از هرگونه سنگ ریزه و خاک، بو خاص و یا مزه غیر طبیعی بوده و دارای میزان رطوبتی کمتر از ۱۸ درصد بوده و انگور باید رسیده و رنگ آن طبیعی باشد.

 

برای صادرات انگور باید به این نکته توجه کنیم تا محصول ما کیفیت بالایی داشته باشد. مثلا این که در هنگام پاک کردن کشمش دقت بالایی داشته باشیم که کشمش های سالم درون بسته ها بوده و آنها شکرک زده، له شده، نارس، و کشمش های دم دار نباشند. در هر زمانی از سال می توان صادرات و واردات کشمش را انجام داد، با توجه به این که امکان نگهداری آنها در مدت زمان طولانی در محیط های خشک و خنک وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما