خرید کشمش بسته بندی درب کارخانه

خرید کشمش بسته بندی کارتونی و سلفونی آن هم با قیمت درب کارخانه برای مشتری از سراسر ایران فراهم شده است و اگر به دنبال ارتباط گرفتن با مرکز تولیدی هستید شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است.

نمونه ای از بسته بندی کشمش به صورت چاپی ⇓

کارخانه بسته بندی کشمش

تولید کشمش بسته بندی کارتونی

ابتدا لازم به ذکر است که مشتری این مورد را بداند که کارخانه های کشمش در ایران صفر تا صد تولید آن را انجام نمی‌ دهند بلکه ماده اولیه خود که در واقع همان کشمش فله است و دارای دم، شاخه و خاک می باشد را از باغدار و کشاورز خریداری کرده و در مرکز تولیدی خود کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام می دهند.

 

یعنی به نوعی کارخانه ها در ایران ۵۰ درصد کار را انجام می‌ دهند و مابقی کار در اختیار باغدار و کشاورز است و اگر قیمت ماده اولیه بالا رفت طبیعتاً محصول خروجی در کارخانه هم گران خواهد شد.

 

اما بیش از ۹۰ درصد از این کارخانه‌ ها در ایران بسته‌ بندی این محصولات را به صورت کارتونی انجام می‌دهند که ممکن است ۳، ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی باشد آن هم به صورت سه و پنج لایه و در معدود کارخانه هایی بسته بندی آنها در سلفون هم انجام می گیرد که این نوع بسته بندی ها برای صادرات می‌تواند بسیار مناسب باشد و حاشیه سود خوبی داشته باشد.

 

هر چند شرکت‌ های واسطه نظیر برتر و گلستان هم در ایران کشمش را از کارخانه‌ های اشاره شده خریداری کرده و در بسته بندی خود آنها را پر می کنند که به صورت کلی ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی است و از آنها هم برای بازار داخلی بهره می‌برند و هم برای صادرات.

نمونه ای از بسته بندی کشمش به صورت سلفونی برای صادرات ⇓

خرید کشمش کارخانه

خرید کشمش درب کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد با تاسیس سایت های مختلف قصد دارد علاوه بر این که به صورت حضوری درب کارخانه محصولات خود را به فروش برساند بلکه مشتری در داخل ایران و چه در خارج از کشورمان بتواند مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره و استعلام قیمت به روز، سفارش خود را ثبت کند.

 

در این مجموعه نیز کشمش کارتونی عرضه می گردد، هر چند امکان فروش کشمش کیسه‌ ای یا همان فله ای هم وجود دارد به این صورت که بار قبل از اینکه وارد خط تولید و فرآوری و شستشو گردد فروش آنها انجام خواهد گرفت که این محصولات یا به صورت آفتاب خشک هستند یا سایه خشک.

 

کشمش کارتونی این مجموعه اگر برای بازار داخلی باشد ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص است اما برای صادرات یا ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود یا ۵ کیلویی خالص که جنس کارتون ۵ لایه بوده و بسیار باکیفیت و از آنجایی که شیرینک هم در انتهای عملیات بسته بندی انجام می گیرد نگرانی بابت از هم پاشیده شدن بسته بندی وجود ندارد.

 

تولیدات این مجموعه به صورت کلی شامل انواع کشمش پلویی می شود که در قالب رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ تولید می گردد که همگی به اتفاق بی هسته و بیدانه هستند و از آنجایی که این مجموعه در تاکستان قزوین کارخانه دارد لذا از تولیدات همین شهر هم برای فرآوری و شستشو استفاده می‌کند که به صورت کارتونی عرضه آنها هم انجام خواهد گرفت و شما می توانید مستقیماً و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما