خرید و فروش کشمش سایه خشک پاک شده

خرید و فروش کشمش سایه خشک و آفتاب خشک به صورت پاک شده سنتی در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را بدون واسطه دارند با واحد فروش کارخانه می توانند ارتباط بگیرند.

 

فروش کشمش سایه خشک

کشمش سایه خشک و آفتاب خشک در ایران

یکی از انواع کشمش هایی که در ایران در حجم کمی البته تولید می‌شود کشمش سایه خشک است که این محصول به مانند کشمش آفتاب خشک به صورت طبیعی روال تولید انگور به کشمش انجام می گیرد و به صورت کلی به همان صورت فله ای به فروش می رسد یعنی اینکه در کارخانه کارهای فرآوری روی آن انجام نمی گیرد.

 

کشمش سایه خشک هم به صورت هسته‌ دار تولید می گردد و هم به صورت بی هسته اما به مانند سایر کشمش ها، مشتریان بی هسته آن بسیار بیشتر است. البته لازم به ذکر است که منطقه تاکستان قزوین، ملایر همدان و بوانات استان فارس بیشترین میزان تولید این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

 

قیمت کشمش سایه خشک در مقایسه با کشمش آفتاب خشک بالاتر است و روال تولید آن به گونه ای است که در جایی سر پوشیده مفتول هایی بزرگ نصب می کنند و انگور را از آن آویزان کرده تا در سایه کار خشک شدن آن انجام گیرد روال تولید به این روش مزیت های گوناگونی دارد از جمله اینکه آلودگی و حشرات به دانه های کشمش نخواهند رسید.

خرید کشمش پاک شده

خرید کشمش طبیعی پاک شده

مشتری در این مرکز می تواند اقدام به خرید کشمش طبیعی که در آفتاب و یا در سایه خشک می‌شوند را داشته باشد و همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد این محصولات به صورت طبیعی و سنتی پاک و تمیز می گردند و در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی به سراسر ایران ارسال می شوند.

 

علاوه بر محصولی که در بالا به آن پرداخته شد، نوعی از کشمش مویز هم در این مرکز موجود بوده که از تولیدات استان فارس است و کاملا ارگانیک تا جایی که هیچگونه کود و سمی به آن زده نمی‌شود و از طرفی امکان بسته بندی آن حتی در کارتون هم وجود دارد به گونه‌ای که در این مرکز به کشورهایی نظیر انگلیس و عمان هم صادرات آن انجام شده است.

 

از طرفی این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که در کشورمان متأسفانه تعداد کلاهبرداری ها در زمینه عرضه انواع کشمش و مویز بسیار زیاد شده و خیلی از عرضه کنندگان، در میان محصولاتی که به عنوان فله ای و کیسه ای به مشتری خود می دهند غوره و کشمش خرمایی قاطی می کنند و چون شباهت بسیار زیادی به کشمش و مویز دارد مشتری متوجه نخواهد شد و جالب آنکه بین ۱۵ الی ۲۰ درصد ارزان تر از عرف بازار به شما نرخ داده و شما هم غافل از اینکه چه کلاهی سرتان رفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما