خرید مرغوب ترین کشمش طلایی در ایران

امکان خرید مرغوب ترین کشمش طلایی در ایران در این سایت که مرکز تولید و بسته بندی انواع فندق را در اختیار دارد ممکن شده است و مشتریان که قطعا این محصول را برای صادرات آن هم با کیفیت ممتاز می خواهند می توانند مستقیما درب کارخانه خرید خود را انجام دهند.

کشمش طلایی ملکان ⇓

مرغوب ترین کشمش طلایی

مرغوب ترین کشمش طلایی در ایران

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می‌دانید که یکی از بهترین محصولات ایران جهت صادرات، کشمش طلایی یا همان کشمش انگوری می باشد که مشتریان آن کشورهای عربی بوده که حال ممکن است متمول مانند کویت و امارات باشند یا اینکه سطح پایین مانند سوریه و عراق.

 

در ایران باری را که مناسب کشورهایی که در بالا به آن پرداخته شد، باشد در حجم وسیعی تولید می گردد که اگر قرار باشد دو منطقه اصلی تولیدکننده کشمش طلایی را نام ببریم باید به استان آذربایجان‌ شرقی در مناطقی نظیر ملکان و بناب و استان همدان و شهر ملایر اشاره نمود که اولی مناسب بازارهای سخت گیر و ملایر همدان هم مناسب بازارهای ضعیفی مانند سوریه و عراق می باشد.

 

این مجموعه هم مشتریان سطح بالا از کشورهای متمول دارد و هم از کشورهای ضعیف که به آن اشاره شد به همین جهت نیاز است که از هر دو منطقه محصول خریداری شده و در کارخانه مجموعه آراد که در تاکستان قزوین واقع شده کارهای فرآوری و بسته‌بندی آن انجام گیرد تا نیاز مشتری تامین گردد.

 

پس این اطمینان را داشته باشید که اگر به دنبال مرغوب ترین کشمش طلایی در ایران هستید بدون شک باید از تولیدات ملکان و بناب خرید خود را انجام دهید که طبیعتاً قیمتی در خود دارد ولی اگر دنبال باری متوسط با قیمتی پایین تر می باشید که حدود ۲۰ درصد ارزان‌تر از تولیدات استان آذربایجان شرقی است قطعاً محصولات ملایر به شما پیشنهاد می شود.

کشمش طلایی ملایر ⇓

کشمش طلایی ملایر

خرید کشمش طلایی جهت صادرات

از این جهت که منطقه تاکستان استان قزوین تولید کننده کشمش طلایی نیست یا حداقل در حجم وسیعی آن را تولید نمی کند لذا کارخانجات و مراکز تولیدی اگر قرار به تامین نیاز مشتری خود باشند نیاز است که از دو منطقه اشاره شده بار را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری روی آن انجام دهند.

 

این مرکز هم علاوه بر فرآوری و بسته بندی دو نوع کشمش طلایی که در بالا به آن پرداخته شد امکان صادرات صفر تا صد محموله را تا اینکه بار به دست مشتری برسد هم دارا بوده که یعنی تمام پروسه های صادرات اعم از قرنطینه، بهداشت، استاندارد و کارهای گمرکی را خود انجام داده و حتی کارهای ترانزیت هم از مبدا تا مقصد انجام می دهد تا بار مستقیم به دست مشتری برسد.

 

پس خرید شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بوده و شما علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری درب کارخانه محصول خود را خریداری کنید بلکه در هر کشوری که باشید امکان خرید غیر مستقیم وجود دارد و در هر مرحله ای از عملیات تولید چه به صورت فیلمبرداری و چه با ارسال مدارک محموله و فکس آن ها برای شما به راحتی از روند کار مطمئن شده و آرام‌ آرام اقدام به تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما