خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران

مشتری این امکان را دارد که در این مرکز خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران را که از تولیدات تاکستان قزوین است انجام دهد. برای این کار ابتدا لازم است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرد.

محصول آفتابی فرآوری نشده که داری دم و شاخه است. ⇓

کشمش آفتابی عمده

بهترین کشمش آفتابی در ایران

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم بالایی خرید و فروش می‌شود کشمش آفتابی نام دارد و تقریباً اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول را هم تولید می‌ کنند چرا که روال تولید آن آسان بوده و تنها ریسکی که باغدار به جان می خرد این است که در طی مدت زمانی که انگور بر روی زمین پهن شده تا تبدیل به کشمش گردد، باران نبارد.

 

از نظر میزان حجم تولید کشمش آفتابی در ایران باید نام سه منطقه را نام ببریم که به ترتیب تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس است که از نظر کیفیت باید گفت که منطقه تاکستان استان قزوین بهترین محصول آفتابی ایران را در اختیار دارد.

 

این محصول هم در نوع بدون دانه تولید می گردد و هم در نوع دانه دار که قیمت محصول بدون دانه همیشه گران تر از نمونه دانه دار است و مشتریان آن بیشتر. اما اگر قرار باشد به میزان حجم معاملات اشاره کنیم محصول بی دانه آفتابی بیشترین میزان خرید و فروش را به خود در بین تمام محصولات آفتابی در کشورمان به خود اختصاص می دهد.

 

این محصول علاوه بر اینکه به صورت فله ای امکان فروش آن وجود دارد که دارای دم، شاخه و خاک است بلکه فرآوری شده‌ آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی هم می‌گویند هم تولید شده و در کشورمان نیز بسیار عرضه می گردد.

محصول پلویی یا همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

خرید عمده کشمش

خرید عمده و جزئی کشمش

با وجود اینکه این مرکز کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان قزوین، در اختیار دارد و قاعدتاً این مراکز تولیدی در حجم بالا محصولات خود را به فروش می رسانند اما در این مجموعه شما این امکان را دارید علاوه بر اینکه در حجم بسیار بالا که می‌توان به ۳۰۰ تن در ماه اشاره نمود خرید کنید، بلکه خرید جزئی هم ممکن بوده و برای کشمش آفتابی و یا سایه خشک فله ای که در کیسه و گونی بسته بندی می‌شود حداقل ۴۰ کیلو و برای خرید کشمش کارتونی این امکان را دارید که از ۱۰ کارتون به بالا سفارش دهید.

 

کشمش آفتابی هم در هر دو حالتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه وجود دارد و شما امکان خرید آن را با قیمت درب کارخانه خواهید داشت که حال می تواند خریدتان حضوری باشد و پس از بازدید جنس در انبار و یا غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید این کار را انجام دهید.

 

متاسفانه در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ قیمت انواع کشمش تا به اینجای کار که در اواسط آبان ۱۴۰۰ هستیم چندین بار رشد داشته و این موضوع با چیزی که به نظر می رسد ادامه دار خواهد بود، پس شما حتماً باید به روز استعلام قیمت نمایید چون به راحتی امکان تغییر نرخ ها وجود دارد و آن را نباید تقصیر مراکز تولیدی بگذارید چرا که این مراکز و این مجموعه ها ماده اولیه خود را از باغدار و کشاورز تامین می‌کنند و تابع نوسانات قیمت این عزیزان هستند که اگر نرخ بالا رفت طبیعتاً خروجی این محصولات که فرآوری شده هم هستند بالا خواهد رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما