خرید از کارخانه کشمش طلایی ملایر

امکان اینکه در این سایت به صورت مستقیم از کارخانه کشمش ملایر اقدام به خرید کشمش طلایی داشته باشید هست و مشتریانی که قصد صادرات این محصول را دارند بدانند که با کیفیت صادراتی و مرغوب بار به دستشان خواهد رسید.

 

کارخانه کشمش طلایی

کارخانه کشمش طلایی مرغوب

کشمش طلایی یکی از محصولات اصلی ایران جهت صادرات می باشد و مشتریان زیادی در سراسر دنیا به دنبال خرید این محصول هستند اما اینجا دو حالت اصلی پیش می آید یا اینکه شما بار باکیفیت و مرغوب می خواهید و یا اینکه محصولی می‌خواهید که دارای قیمتی ارزان باشد که طبیعتا کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت.

 

اگر از دسته اول هستید قطعاً باید از تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی، کشمش طلایی مورد نیاز خود را تامین کنید اما اگر از دسته دوم هستید باید به سمت کشمش طلایی تولید ملایر بروید چرا که محصولات این منطقه حدود ۲۰ درصد قیمتی ارزان تر از تولیدات استان آذربایجان داشته که طبیعتاً هم به همین اندازه کیفیت آن پایین تر خواهد بود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه از تولید کنندگان اصلی کشمش طلایی در ایران نیست و به همین جهت برای تامین مشتریان خود که به دنبال خرید این محصول هستند نیاز است که بار را به صورت فرآوری نشده از باغداران استان آذربایجان خریداری و در کارخانه خودشان کارهای فرآوری روی آن انجام دهند.

 

نکته جالب اینکه با وجود اینکه کرایه حمل از ملکان تا تاکستان به قیمت بار می‌خورد اما نرخی که به مشتری در این مرکز داده میشود با شرایط کیفی یکسان نسبت به کارخانه‌های ملکان و بناب حدود ۵۰۰ تومان ارزان تر هم خواهد بود.

کارخانه کشمش ملایر

خرید مستقیم کشمش طلایی

کشمش طلایی در دنیا مشتریان زیادی دارد اما متاسفانه چون شرایط سیاسی کشورمان به گونه ای است که خیلی از کشورها مایل به همکاری با ایران نیستند لذا بازار این محصولات در ایران هم متاثر از همین شرایط شده و فروش آن هم نسبت به گذشته کمتر شده است.

 

با این وجود کشورهای شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی این محصول هستند و همگی به اتفاق به دنبال خرید بالاترین کیفیت آن می باشند، برعکس کشورهایی نظیر عراق و سوریه که به دنبال خرید کشمش طلایی ملایر هستند چرا که بازار آنها بازاری ضعیف است و محصول ارزان قیمت را می طلبد.

 

این محصولات در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص بسته بندی و به دست مشتری می‌رسد و این مورد را از ابتدا خاطر نشان کنیم که اگر قصد همکاری طولانی مدت را دارید این امکان را این مرکز دارد که کشمش ها را بر روی بسته بندی هایی که حاوی اطلاعات شما است پر کنند که این پروسه ای است که نیاز به دریافت اطلاعات زیادی دارد که برای این مورد باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما