تولید کننده کشمش پلویی اعلا

تولید کننده کشمش پلویی اعلا و مرغوب از محصولات تاکستان قزوین که بالاترین کیفیت این نوع کشمش ها را در ایران در اختیار دارد در این سایت حضور داشته و تولیدات خود را درب کارخانه به مشتری عرضه می کند.

محصول پلویی زرد برای صادرات ⇓

کشمش پلویی اعلا

تولید کشمش پلویی اعلا

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می دانید که درصد تولید و فروش کشمش پلویی در ایران چقدر بالاست و این محصول حجم بسیار زیادی از صادرات در کشورمان و نیز فروش در بازار داخلی را به خود اختصاص می‌ دهد.

 

انواع کشمش پلویی که به رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود است باید به صورت بی دانه و بی هسته و سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد. این محصولات در حجم وسیع در شهرهای نظیر تاکستان استان قزوین و ملایر همدان تولید و عرضه می گردد.

 

اگر به دنبال کیفیت اعلای این محصول هستید قطعا باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید ولی اگر به دنبال محصولی می گردید که قیمتی ارزان داشته و طبیعتاً کیفیت آن هم پایین‌ تر است تولیدات ملایر به شما توصیه خواهد شد.

 

اگر این محصولات را برای بازار داخل بخواهید آنها را عموماً در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی می‌کنند، اما برای صادرات وزن آن به صورت کلی یا ۵ کیلو خالص است یا ۱۰ کیلو خالص و به این صورت شمارش بسته ها بر روی پالت و بارگیری آن ها بسیار راحت تر خواهد بود.

محصل پلویی قهوه ای روشن برای بازار داخلی و صادرات

تولید کننده کشمش اعلا

فروش بهترین قیمت کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد مرکز تولید و بسته‌ بندی این محصولات را در تاکستان قزوین در اختیار داشته و تولیدات خود را درب کارخانه به مشتری قیمت داده و امکان خرید حضوری و غیر حضوری را به هر میزانی که باشد که از ۲۰ کارتون به بالا هم شروع می شود به فروش می رساند.

 

هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه تولید می گردد و با قیمتی مناسب به مشتری تقدیم خواهد شد. منظور از قیمت مناسب به معنای ارزان ترین نیست چون قرار نیست بازار به هم بریزد، اما در یک محدوده قیمتی مشخص این اطمینان به مشتری داده می‌شود که کف کار، نرخ محصول فاکتور خواهد شد.

 

با علم به این که از شروع فصل که از دو ماه پیش آغاز شده تا به الان که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته است، به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده تا بتوانید به روز استعلام قیمت نمایید و این نرخ را که فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد طبق آن ثبت سفارش کنید.

 

اما قیمت دو نوع محصول پلویی در حال حاضر تقدیمتان خواهد شد یکی کشمش طلایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد در حال حاضر در بهترین کیفیت خود به کیلویی ۷۰ هزار تومان می رسد و دیگری کشمش پلویی آفتابی برای بازار داخل که در کارتون های ۹ کیلویی در حال حاضر، ۴۰۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما