تولید کشمش طلایی درجه یک

تولید کشمش طلایی درجه یک از محصولات بناب و ملکان در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند با واحد فروش این مرکز ارتباط تلفنی بگیرند.

محصول طلایی پلویی بناب و ملکان ⇓

کشمش طلایی درجه یک

کشمش طلایی درجه یک در ایران

از جمله محصولاتی که در ایران در مناطق محدودی تولید شده و از آن برای صادرات استفاده می کنند کشمش طلایی نام دارد که این محصول به صورت بی دانه و بی هسته است و از مهمترین کشورهایی که این نوع کشمش را وارد می‌ کنند باید به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا اشاره نمود.

 

انگور این محصول را ابتدا به مایع تیزاب آغشته می‌ کنند و سپس به آن گوگرد می‌زنند که این شیوه گوگردزنی باعث می شود که یک محصول درجه یک شود مانند تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان و یا اینکه از کیفیت آن کاسته گردد مانند تولیدات ملایر استان همدان.

 

البته دو نوع کشمش طلایی در ایران تولید می شود که یکی بیضی شکل بوده و به آن پلویی می گویند و دیگری کشیده می باشد که به محصول اشاره شده قلمی می‌ گویند و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است.

 

از محصولات اشاره شده برای بازار داخل به ندرت استفاده می شود مگر اینکه حجم سفارش بالا باشد، چون زیر پنج تن محصول فله‌ ای را اگر بر روی خط تولید بریزند صرفه اقتصادی برای کارخانه دار نخواهد داشت و با توجه به اینکه در حال حاضر از نظر صادرات در شرایط بحرانی قرار داریم لذا دپو کردن محصول هم توصیه نمی‌شود.

محصول طلایی قلمی کاشمر و خلیل آباد ⇓

تولید کشمش درجه یک

فروش کشمش طلایی با نرخ مناسب

شما برای خرید کشمش طلایی قطعاً باید کارخانه این محصولات را پیدا کنید که بتوانید این محصول را مطابق با خواست و کیفیتی که شما در نظر دارید تولید کند که اگر نوع قلمی آن را در نظر داشته باشید باید از مراکز تولیدی استان خراسان پیگیر آن باشید و اگر نوع پلویی آن را در نظر دارید باید از مراکز استان همدان و آذربایجان شرقی نیاز خود را تامین نمایید.

 

اما به تازگی تاکستان استان قزوین هم کشمش طلایی را تولید می کند، آن هم دقیقا با همان کیفیتی که ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی آن را تولید کرده و برای این کار از بارگاه استفاده می کنند که باعث می شود دود گوگرد به تمام نواحی کشمش برسد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین کارخانه فرآوری و بسته بندی دارد و برای تولید محصول اشاره شده بار را به صورت فله از استان آذربایجان شرقی خریداری کرده و بر روی خط تولید خود محصول را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می کند.

 

لازم به ذکر است که در این مجموعه محصولات برای صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و در انبار دپو می شوند و شما چه در داخل ایران باشید و قصد خرید حضوری داشته باشید و چه خارج از ایران و امکان خرید حضوری را نداشته باشید می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفته و برای دریافت پاسخ سوالات خود راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما