تولید کشمش زرد طلایی با نرخ مناسب

در مجموعه تولیدی کشمش آراد، کشمش زرد طلایی که بهترین کشمش صادراتی ایران محسوب می شود با نرخ مناسب عرضه می گردد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را درب کارخانه دارند می توانند با واحد فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

نرخ کشمش طلایی

تولید کشمش زرد طلایی

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش زرد طلایی که به آن انگوری و کالیفرنی هم گفته می‌شود می‌باشد و کیفیت تولیدی کشورمان به جرات می توان گفت بهترین در دنیا است با علم به اینکه کشور آمریکا و ایالت کالیفرنیا و کشور ازبکستان هم این محصول را در حجم وسیعی تولید می کنند.

 

استان آذربایجان شرقی و مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه این محصول را با بهترین کیفیت ممکن تولید می کنند، اما ملایر استان همدان نیز همین محصول را دارد اما با کیفیتی پایین تر آن را تولید می کند که برای بازارهایی نظیر عراق، سوریه، بلغارستان و اوکراین مناسب می باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد با علم به اینکه در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و این منطقه هم از تولیدکنندگان کشمش زرد نیست لذا برای تامین مشتریان خود نیاز داریم که از ملکان استان آذربایجان شرقی بار را به صورت فله و تمیز نشده خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام گیرد.

به موضوع مهمی توجه کنید:

ما دو نوع کشمش زرد در ایران داریم که یکی همین محصولی است که در بالا به آن پرداختیم و دیگری کشمش طلایی قلمی می‌باشد که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است.

نرخ کشمش زرد

خرید کشمش با نرخ مناسب

شما در این مرکز به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره خواهید شد و هیچگونه دلالی و واسطه ای در بین معامله حضور ندارد که کشمش را گران تر بخرید. اما اینکه چه نوع رفتاری با شما گردد کاملاً به خودتان بستگی دارد، اجازه بدهید در پایین بیشتر این موضوع را باز کنیم.

 

اینکه یک کارخانه کشمش بار باکیفیت تولید کند یا اینکه نرخ مناسب به شما دهد یک طرف قضیه است اما شاید طرف مهمتر قضیه رفتار حرفه‌ای مجموعه تولیدی است که باعث میشود شما اطمینان داشته باشید یک دفعه معامله نخواهید کرد. بارها به گوشمان خورده کارخانه‌ای یک تریلی به آنطرف مرز فرستاده و متاسفانه به خاطر یکسری شیطنتها و دستکاری کردن کشمش، بار برگشت خورده است و اعتبار شخص تاجر و ارسال کننده به راحتی خدشه دار خواهد شد.

 

پس باید تا الان متوجه شده باشید چرا گفتیم رفتار تولید کننده با شما به خودتان بستگی دارد، شما هستید که انتخاب می کنید با چه کسی قصد کار کردن دارید. پس باید به دنبال ارتباط گرفتن با کارخانه‌های متعددی باشید و این ارتباط ممکن است یک تا دو ماه هم ادامه داشته باشد و در ادامه مشخص خواهد شد که شخص، کننده است یا خیر.

 

با این اوصاف کشمش زرد طلایی که در این مرکز تولید می گردد برای صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود و کار شیرینک کردن کارتونها هم به رایگان انجام می‌گیرد تا بار در طی ترانزیت از هم نپاشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما