مرکز فروش کشمش زرد مرغوب

کشمش زرد که از محصولات صادراتی کشور است که در اکثر نقاط جهان مصرف می شود. کدام کشورها تولید کننده بهترین نوع کشمش زرد هستند. در تولید این کشمش و خشک کردن آن از چه موادی استفاده می شود. فروش کشمش زرد درجه یک و اعلا در اختیار کدام شهر از کشورمان است. کشمش زرد به دو نوع زرد قلمی و کشمش پلویی طلایی تقسیم می شود.

کشمش زرد مرغوب

شرایط نگهداری کشمش زرد

شرایط نگهداری کشمش زرد امروزه کشمش به عنوان یکی از پر طرفدارترین خشکبارها به حساب می آید که از آن هم در طبخ انواع غذاها و کیک و شیرینی های مختلف استفاده می شود و هم به عنوان جایگزین قند همراه چای مصرف می شود.

 

در حال حاضر چهار نوع کشمش در بازار موجود می باشد، کشمش پلویی که در آفتاب خشک می شود و در اثر تبخیر آب و تغییرات آنزیمی رنگ آن قهوه ای می شود. نوع دیگر آن کشمش سبز است که از انگور عسگری گرفته می شود و در سایه خشک می شود و رنگ سبز آن باقی می ماند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مانند تیزاب و گوگرد است. کشمش تیزابی سلطانی که در تولید آن از تیزاب استفاده می شود و به خاطر رنگ براق آن قابل تشخیص است. کشمش طلایی که در تولید آن هم از تیزاب و هم دود گوگرد استفاده می شود تا رنگ زرد و طلایی کشمش حفظ شود که استفاده از گوگرد برخی از ویتامین ها و قند ها و طعم های طبیعی میوه را از بین می برد.

 

کشمش ها را در مکان های سرد و خشک و تاریک نگه داری می کنند و اگر در مکان های مرطوب نگه داری شود امکان کپک زدن آن ها وجود دارد. اگر در یخچال کشمش ها را نگه داری نمی کنید آن ها را در کابینت قرار دهید کشمش ها را اگر در یخچال نگه داری می کنید تا شش ماه و بیرون از یخچال تا یک سال قابل استفاده می شود. خشک شدن کشمش به معنی خراب شدن آن نیست و هنگامی که تغییر رنگ یا مزه داد فاسد شده است

مشخصات فنی کشمش مرغوب صادراتی

مشخصات فنی کشمش مرغوب صادراتی بعد از کشور های آمریکا و ترکیه ایران سومین صادر کننده کشمش صادراتی است همانطور که می دانید کشمش همان میوه خشک شده انگور است که برای تولید و فروش کشمش صادراتی با کیفیت باید انگور درجه یک را انتخاب کرد که با توجه به تولید انواع گوناگون انگور در کشور کشمش های متنوع در بسته بندی های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی به صورت مستقیم یا اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

برای تولید کشمش صادراتی باید کشمش های مرغوب را انتخاب و باید خشک کردن آنها در سایه و یا زیر نور خورشید و بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند تیزاب یا گوگرد انجام شود. کشمش سلطانی یا پلویی که محصول باغ های انگور تاکستان است بهترین نوع کشمش صادراتی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما