توزیع کنندگان کشمش پلویی سیاه به صورت عمده

یکی از توزیع کنندگان اصلی کشمش پلویی سیاه در کشورمان که به صورت عمده و جزئی محصولات خود را از تولید به مصرف و بدون واسطه در سطح کشورمان به فروش می رساند مجموعه تولیدی کشمش آراد بوده که شما می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشید.

محصول پلویی باکیفیت تاکستان سایز ۷ و ۸ میل ⇓

توزیع کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی سیاه در تاکستان قزوین

حتی اگر در زمینه انواع کشمش فعالیت هم نکرده باشید به خوبی با نام کشمش پلویی آشنایی دارید، محصولی که رنگی تیره، سیاه و سرخ پررنگ دارد و بهترین تولید کننده آن در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین می باشد که در رتبه بعدی می توان به ملایر استان همدان هم اشاره نمود.

 

کشمش پلویی تاکستان از نظر ظاهر و طعم محصول در کشورمان بی نظیر است و بنکداران و مراکز پخشی که به دنبال خرید محصول باکیفیت هستند همیشه از تولیدات همین منطقه خرید خود را انجام می دهند.

 

روال تولید آن هم به این گونه است که ابتدا باغدار و کشاورز انگور را که در شهریورماه چیده در مقابل آفتاب پهن می کند تا تبدیل به کشمش آفتابی شود. محصول حاصل دارای دم، شاخه، خاک و هرگونه ضایعات دیگری ممکن است باشد به همین جهت جهت فرآوری و شستشو آن را به کارخانه می فروشند.

 

اما وظیفه مرکز تولیدی این است که محصول را بر روی خط تولید ریخته و بر روی آن کارهای فرآوری و در انتها سورتینگ و بسته بندی انجام خواهد شد تا کشمش پلویی سیاه درجه یک به دست شما برسد محصولی که بی دانه است و سایز آن از ۱۰ میل کمتر خواهد بود.

محصول آفتابی جهت تولید پلویی در کارخانه ⇓

کشمش پلویی عمده

توزیع عمده و جزئی کشمش پلویی از درب کارخانه

با وجود اینکه این مجموعه، کارخانه کشمش در تاکستان است و قطعاً این مراکز به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند اما در این مجموعه مشتری می تواند حداقل سفارش ۲۰ کارتون هم داشته باشد در صورتی که در هیچ یک از کارخانه های تاکستان این امکان برای مشتری وجود ندارد به نوعی این حجم از خرید، جزئی محسوب می شود.

 

کشمش پلویی در این مجموعه در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی شده و در حال حاضر که اواسط دی ماه ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کارتون آن ۳۷۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد که البته نرخ آن تا ماه پیش به ۴۱۰ هزار تومان هم رسیده بود.

 

لازم به ذکر است کیفیت تولیدی این مجموعه تماماً از تولیدات تاکستان بوده و محصولی که به دست مشتری می رسد هیچگونه جنس بی کیفیت درون آن مخلوط نشده است و به همین جهت قیمت عرف آن به مشتری داده خواهد شد، چون متاسفانه از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ نرخ انواع کشمش رشد بسیار بالایی به خود دیده و همین موضوع باعث گردیده که کارخانه های بسیاری که حتی زمانی که ادعای کیفیت محصول خود را داشتند کاری که در پایین به آن اشاره می کنیم در میان محصولات خود انجام می دهند:

 

متاسفانه برخی از کارخانه داران تاکستان حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از بار ملایر و ابهر در میان کشمش پلویی تولیدی خود مخلوط کرده و به این صورت باعث گردیده اند قیمت هر کارتون حدود ۲۰ هزار تومان ارزان‌ تر تمام شود. کارخانه های ملایر که دیگر جای خود دارد……..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما