توزیع انواع مویز مرغوب ایرانی

توزیع انواع مویز مرغوب ایرانی در این کارخانه که به صورت تخصصی بر روی انواع کشمش فعالیت می کند آغاز شده است و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت فله ای و در کیسه و نیز بسته بندی شده کارتونی خریداری نمایند.

مویز رطبی تولید ایران ⇓

توزیع مویز ایرانی

تولید انواع مویز در ایران

مویز یکی از انواع خشکبار می باشد که دقیقاً به مانند کشمش است و مانند آن تولید می گردد یعنی یا از طریق آفتاب یا سایه یا تیزابی و یا مکانیزه که خواص بیشتر محصول اشاره شده باعث شده افرادی که به دنبال بهره بردن از فواید آن هستند به دنبال تهیه مویز باشند.

 

ایران نیز یکی از تولید کنندگان انواع مویز می باشد، هم مویز قرمز هسته دار موجود دارد (نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا ما چیزی به نام مویز قرمز بی هسته نداریم)، هم مویز سیاه هسته دار و هم مویز سیاه بدون هسته.

 

اما به صورت کلی اگر به دنبال خواص محصول اشاره شده هستید قطعاً باید از رنگ سیاه این محصول بهره ببرید که وجود رنگدانه های بیشمار در آن حاوی فواید بی نظیر برای بدن انسان است است و به صورت کلی سعی کنید از نمونه بدون هسته یا کم هسته این محصولات بهره ببرید.

 

ویژگی که در بالا بیان شد حاوی این نکته است که مشتریان مویز سیاه بدون هسته باید بسیار زیاد باشد اما مشکلی که ما در اینجا داریم این است که در ایران این نمونه در حجم بسیار کمی تولید می گردد به همین جهت نیاز است که واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان برای تامین نیاز کشورمان انجام گیرد.

مویز وارداتی افغان ⇓

توزیع انواع مویز

توزیع مویز فله و فرآوری شده

به صورت کلی مویزهای تولید ایران بیشتر در بازار داخل عرضه می گردد و در حجم بسیار کمی صادرات آن صورت می گیرد اما برای بازار داخل مشتریان این محصولات به دو دسته تقسیم می شوند یا اینکه آنها را به همان صورت فله ای که دارای دم و شاخه است خریداری می‌کنند و یا به صورت فرآوری شده که عموما آن هم سنتی کار تمیز کردن آنها صورت می‌گیرد و در کارتون بسته بندی انجام خواهد شد خریداری خواهند کرد.

 

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه فروش و صادرات این محصولات فعالیت می‌کند اما چون مشتریان داخل ایران به دنبال خرید مویز هم هستند تماس‌های زیادی با این مجموعه می شود پس به ناچار باید این عزیزان را تامین نمود حال چه با تولیدات ایرانی و چه محصولات وارداتی مویز ازبک و مویز افغان.

 

اگر قصد خرید این محصولات را دارید حتماً با شماره تماس های مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید، استعلام‌ قیمت و فیلم واقعی بار را دریافت نمایید و طبق همان سفارشتان را کامل کنید امکان ارسال نمونه هم وجود دارد و طبیعتاً بار طبق همان نمونه ارسال خواهد شد اما توجه داشته باشید که قیمت ها در حال حاضر شرایط پایداری ندارد و تنها ۴۸ ساعت اعتبار برای آن می‌توان در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما