آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش تاکستان قزوین

اگر به دنبال تهیه آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش تاکستان قزوین و یکی از برترین تولید کنندگان انواع کشمش در کشورمان هستید می‌توانید علاوه بر ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد که شماره تماس ایشان در این صفحه و صفحات دیگر سایت قرار گرفته شده است آن را جویا شوید و هم اینکه این مقاله را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش تاکستان قزوین

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده انگور و کشمش در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین می‌ باشد که این شهر در کنار مناطق دیگری نظیر شال، نرجه و اسفرورین به عنوان پرتیراژ‌ترین تولیدکننده انگور و کشمش در کشورمان شناخته می‌ شود و در کنار ملایر بیش از نیمی از کشمش ایران مربوط به همین دو منطقه از کشورمان می‌ باشد. کارخانه‌ های بسیاری در این مناطق واقع شده‌ اند که کار بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش را انجام می‌ دهند که یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

این مجموعه علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار فعال است و حتی در زمان تحریم که خیلی از کارخانه‌ ها رو به تعطیلی یا نیمه تعطیلی آورده اند به بیش از ۱۰ کشور سابقه صادرات داشته اما باید بدانید که تخصص و تبحر این منطقه از ایران تولید کشمش‌ های آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری است که در کنار آنها مویز فخری و شانی و کشمش عسکری هم تولید می‌ کند اما سه محصول ابتدایی عمده‌ ترین تولید این منطقه از کشورمان می‌ باشد، محصولاتی که وقتی که بر روی خط تولید کارخانه ریخته می‌ شود برای تولید انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

ویژگی برتر تولیدات تاکستان استان قزوین میزان قند بالا و خوش طعمی تولیدات این منطقه است وگرنه دقیقاً همان محصولاتی را ارائه می‌ دهد که ملایر استان همدان ارائه می‌ دهد اما با یک پله کیفیتی بالاتر یعنی مشتری این را به خوبی می‌ داند که اگر جنس باکیفیت و مرغوب بخواهد قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهد. البته هرچند در بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب تولید کشمش پلویی زرد از نظر کیفیتی هیچ تفاوتی با تولیدات تاکستان استان قزوین ندارد.

محصول پلویی سرخ یا آفتابی ⇓

کشمش تاکستان قزوین

آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش تاکستان

حدود ۳۰ کارخانه در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده اند که یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد است اما ویژگی منحصر به فردی که این مجموعه دارد قرار دادن شماره تماس مدیر فروش این کارخانه است تا شما همیشه و به روز بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید، درخواست استعلام قیمت نمایید و هرگونه سوالی که در مورد این محصولات داشته باشید از ایشان بپرسید. متاسفانه کارخانه‌ های دیگر نه تنها سایتی ندارند بلکه عملاً شخص پاسخگوی خاصی هم وجود ندارد و نهایتا یک سری شماره تماس‌ ها هستند اما به سختی پاسخ می‌ دهند که در این مجموعه سعی شده این نقیصه رفع گردد.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما اگر بخواهید با کارخانه به صورت تلفنی صحبت بفرمایید باید با شماره تماس ۱۰۶۲ ۹۷۱ ۰۹۱۰ که شماره تماس اختصاصی مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی است ارتباط حاصل نمایید، حتی شماره تماس ثابت کارخانه‌ هم روی خط ایشان دایورت است چون همیشه باید پاسخگوی مشتریان چه در داخل ایران و چه خارج از ایران باشند. اما اگر در مورد آدرس بخواهید بدانید باید بگوییم که این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است شهرک صنعتی که حدود ۲۰ کیلومتر بعد شهر تاکستان و بلافاصله بعد شهر خرمدشت است و شما می‌ توانید به صورت حضوری درب کارخانه با مدیر فروش مدیرعامل صحبت و مذاکره داشته باشید.

این موضوع رو هم بدانید برای اینکه مطمئن شوید هر مجموعه یا هر سایت و یا هر پیجی واسطه و دلال است کافیست به آن طرف تلفن بگویید که ما قصد خرید حضوری در کارخانه را داریم اگر به راحتی پذیرفت بدانید که ومجموعه‌ دار و کارخانه‌ دار است در غیر این صورت شک نکنید که آن شخص دلال و واسطه است و تحت هیچ عنوانی دوست ندارد که شما حضوری به کارخانه بیایید و با عوامل اجرایی و اداری کارخانه وارد مذاکره شوید و اصطلاحاً دور بخورد.

محصول پلویی زرد یا طلایی ⇓

آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش تاکستان

انواع کشمش تولیدی در مجموعه کشمش آراد

 به صورت کلی کارخانه‌ های کشمش در تاکستان استان قزوین در زمینه تولید انواع کشمش پلویی فعالیت دارند چه برای بازار داخل که بسته‌ بندی آنها کارتون ۹ کیلویی است و چه امر صادرات که کارتون ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص، محصولی که در واقع یک نوع کشمش نیست و شامل چهار نوع کشمش مختلف می‌ شود که هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند و این مجموعه هم از این قضیه مستثنا نیست و محصولات اشاره شده را در سبد عرضه خود در اختیار دارد.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

علاوه بر تولیدات بالا انواع کشمش کیسه‌ ای، آبگیری، آفتاب خشک در قالب انواع هسته‌ دار و بدون هسته، تمیزشده و تمیزنشده هم در اختیار داشته و برای مشتریان از سراسر ایران عرضه آن را انجام می‌ دهد، در ضمن شیره کشمش هم یکی دیگر از تولیدات این مجموعه است، محصولات باکیفیتی که می‌ توانید آنها را در دبه ۸ کیلویی خریداری نمایید آن هم در دو کیفیت جنس درجه یک و درجه ۲. محصولات آبگیری هم که در این مجموعه به صورت کیسه‌ ای و در گونی بسته‌ بندی آنها صورت می‌ گیرد که در واقع کشمش‌ هایی هستند که فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تحت هیچ عنوانی حتی در قالب بسته‌ بندی کارتونی هم امکان صادرات آنها نیست.

اما اگر قصد خرید را دارید ابتدا باید با شماره تماس مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید می‌ توانید علاوه بر تماس تلفنی در یکی از شبکه‌ های اجتماعی با ایشان ارتباط گرفته و فیلم و عکس مربوط به محصولات را دریافت کنید و استعلام قیمت به روز را نیز بگیرید اگر مورد تایید بود شما می‌ توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه اقدام به خرید کنید که همیشه توصیه ما به مشتریان این است تا خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت شود و یا اینکه به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کنید آن هم با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه و مابقی زمانی که بار به دستتان رسید.

محصول آفتابی فله ای یا کیسه ای ⇓

انواع کشمش تولیدی در مجموعه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما