آخرین قیمت کشمش تیزابی و آفتابی

امکان دریافت استعلام آخرین قیمت کشمش تیزابی و کشمش آفتابی در این مجموعه ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات به صورت مستقیم و درب کارخانه هستند می توانند خرید خود را به این صورت انجام دهند.

 

محصول آفتابی درجه یک تاکستان ⇓

قیمت کشمش آفتابی

تولید کشمش تیزابی و آفتابی با بهترین کیفیت

در مجموعه تولیدی کشمش آراد، کشمش تیزابی و کشمش آفتابی که از پرفروش ترین انواع محصولات در کشورمان محسوب می شود با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات بسته‌ بندی می‌شود و در انبار کارخانه دپو می گردد.

 

منطقه تاکستان قزوین برترین تولیدکننده دو محصول اشاره شده در ایران محسوب می شود و مشتریان و خریداران که به دنبال بالاترین کیفیت این نوع کشمش در ایران هستند از همین منطقه خرید خود را انجام می دهند، چون می دانند علاوه بر داشتن طعمی دلنشین و شیرین ظاهر بسیار مطلوبی را هم در اختیار دارد.

 

اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت متوسط و طبیعتاً قیمت ارزان تر هستید تولیدات ملایر همدان به شما پیشنهاد می گردد. طبیعتاً برای عزیزانی که خرید محصول ارزان تر را ترجیح می دهند می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

 

کارخانه های بسیاری در شهر تاکستان کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را انجام می‌دهند که یکی از آنها همین مجموعه می باشد که سعی کرده قیمت محصولاتی را که به مشتری خود تقدیم کند کف کار باشد نه به معنای ارزانترین، چون قرار نیست بازار به هم بریزد.

محصول تیزابی درجه یک تاکستان ⇓

قیمت کشمش تیزابی

آخرین قیمت انواع کشمش درب کارخانه

در حال حاضر که در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش حداقل در تاکستان و ملایر به عنوان تولیدکنندگان اصلی این محصولات در ایران رشد نرخی بین ۶۰ تا ۹۰ درصد را تجربه کرده که این افزایش قیمت در کوتاه مدت سمی ترین حالت ممکن در تجارت محسوب می شود.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی برای صادرات در حال حاضر ۴۳۵۰۰ تومان فاکتور می‌ شود در صورتی که همین محصول تا ۳ ماه پیش ۲۸۰۰۰ تومان درب کارخانه قیمت می‌خورد و یا آنکه کشمش آفتابی در‌ کارتون ۸.۵ کیلو خالص برای بازار داخل در حال حاضر ۳۸۰۰۰۰ تومان فاکتور می‌شود و همین محصول تا ۳ ماه پیش ۲۳۵۰۰۰ تومان قیمت می‌خورد.

 

همین افزایش قیمت ها باعث شده که مردم به این فکر کنند که آیا می‌توانند آن را از سفره غذایی خود حذف کنند یا خیر و قطعاً برگ زرین دیگری در دولت هایی است که می آیند و می روند و هر کدام تیشه به ریشه محصولات کشاورزی ارزشمند کشورمان می زنند.

 

با این اوصاف مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش وارد مذاکره شود و شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم به همین جهت قرار داده شده تا شما با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت کنید، مشاوره دریافت کنید و در انتها خرید خود را از طریق ایشان ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما