پخش کننده عمده مویز شاهرود

کشمش مویز را می توان از خشکبار پرخاصیت قلمداد نمود. این محصول از خشک نمودن حبه های انگور سیاه به دست می آید. کشمش مویز شاهرود از مویز های موجود در بازار ایران است که مشتریان خود را در این بازار دارد.

پخش کننده عمده مویز شاهرود

روش تولید مویز شاهرود

روش تولید مویز شاهرود مویز یکی از مشتقات انگور می باشد که به دلیل داشتن خواص زیاد و طعم ویژه و اختصاصی توانسته بازاری جدا از دیگر مشتقات انگور برای خود فراهم نماید. مویز در شهرها و مناطقی نظیر شاهرود که دارای تاکستان های بزرگ هستند، مانند کشمش از انگور به دست می آید.

 

کشمش مویز را می توان به شیوه های مختلفی به دست آورد:

  • یکی از راه های آسان تهیه این محصول این است که خوشه های انگور را از جایی آویزان نمایید تا به تدریج آب خود را از دست بدهد و انگورهای آن تبدیل به مویز شوند.
  • یکی دیگر از راه های تهیه مویز این است که دانه های انگور را از طریق نخ به هم وصل کرده و سپس آن ها را در جلوی آفتاب به جایی آویخته گردانید تا بر اثر حرارت خورشید رطوبت خود را از دست داده و محصول دلخواه، حاصل آید.
  • استفاده از سنگ سیاهی موسوم به اژغار را می توان از دیگر راه های تولید کشمش بر شمرد. برای تولید مویز با استفاده از این سنگ در گام نخست باید ظرفی بزرگ را پر از آب نموده و آن را تا حدی که به جوش بیاید، حرارت می دهیم. پس از چیزی نزدیک پانصد گرم سنگ اژغار را به آب جوش می افزاییم. بعد از آن با استفاده از کفگیر، کف و خار و خاشاکی که بر روی آب آمده را جدا نموده و بعد آن را به آرامی حرارت می دهیم. اگر از اجاق گاز برای حرارت دهی و گرم کردن آب استفاده می کنید، توجه کنید که درجه گرمای آن زیاد نباید باشد. سپس خوشه های انگور شاهرود و یا هرجای دیگر را که از قبل به آونگ بسته ایم، وارد آب جوش می کنیم (اگر قصد تهیه بهترین مویز شاهرود را دارید، لازم است که از انگور درجه یک این شهر استفاده نمایید). زمانی که انگورها دچار ترک خوردگی شدند، آن ها را از آب جوش خارج نموده و داخل آبی سرد قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا انگورها خنک شوند. پس از آن خوشه ها را در جایی که آفتاب می تابد قرار می دهیم تا خشک شده و به مویز تبدیل شود. بر اساس داده های موجود می توان گفت که مویز به دست آمده از این طریق، بهترین نوع آن می باشد.

مرکز فروش بهترین مویز شاهرود

مرکز فروش بهترین مویز شاهرود

پخش مویز شاهرود، توسّط شرکت های توزیع و پخش زیادی در سراسر کشور ممکن است انجام بگیرد. علاوه بر این شرکت ما نیز به پخش این محصول می پردازد. اگر خواهان خرید مویز هستید می توانید از همین سایت، آن را به صورت آنلاین خریداری نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما