مرکز صادرات کشمش ارگانیک

صادرات کشمش ارگانیک یکی از پرسودترین صادرات کشور به شمار می آید. شرکت های صادرات کشمش ارگانیک وظیفه صادرات کشمش مرغوب و با کیفیت با توجه به نیازهای صادراتی را برعهده دارند. همچنین، صادرکنندگان کشمش ارگانیک در بازار قزوین می‌بایست از تمامی قوانین و مقررات گمرک آگاهی داشته و از آنها پیروی کنند زیرا که این محصول نیازمند مراتب نگهداری مخصوص از جمله نگهداری در مکان خشک و خنک بدلیل جلوگیری از کرم خوردگی می‌باشد.

مرکز صادرات کشمش ارگانیک

اطلاعاتی در مورد کشمش ارگانیک

اطلاعاتی در مورد کشمش ارگانیک در این مطلب سعی داریم اطلاعات جامع و کافی در مورد کشمش ارگانیک و خواص آن در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل و در نظر گرفتن نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

 

ایران با تولید 175 هزار تن کشمش در سال جزو بزرگترین تولیدکنندگان جهان به شمار می‌آید. کشمش یکی از پرمصرفترین انواع خشکبار در ایران محسوب می‌شود. از کشمش در مصارفی مانند تنقلات و در تهیه انواع غذا، کیک و شیرینی استفاده می‌گردد.

کشمش دارای خواص فراوانی می‌باشد. یکی از مهمترین خاصیت آن فیبر بالای آن است که از بروز سرطان و رشد غیر معمول سلول جلوگیری می‌کنند. گذشته از این، محافظت از کبد و قلب از طریق ماهش فشار خون و میزان چربی بدن از دیگر خواص مهم این محصول محسوب می‌شود. بعلاوه، خواصی همچون جلوگیری از آلزایمر و افزایش سیستم ایمنی بدن مورد توجه همگان قرار گرفته است.

 

همچنین جالب است بدانید که این محصول حاوی ویتامین های متفاوت و املاح کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم و پتاسیم می‌باشد. از این رو مصرف آن بویژه برای کودکان بدلیل خاصیت تقویت ذهن شدیداً توصیه می‌شود. کشمش ارگانیک بهترین نوع کشمش می‌باشد که از هیچ گونه مواد شیمیایی و مصنوعی برای خشک کردن آن استفاده نمی‌شود.

 

کشمش های ارگانیک دارای انواع متفاوتی مانند کشمش پلویی ارگانیک و کشمش آفتابی ارگانیک می‌باشد. لازم به ذکر است که انواع کشمش ارگانیک دارای مشخصات مشابهی می‌باشند. اعم از:

  1. سایز مناسب و یک دست
  2. دارای رنگ بندی طبیعی و عاری از هرگونه روغن و یا مواد براق کننده دیگر
  3. نرم و لطیف بودن بافت
  4. دارای بسته بندی های منظم و مرتب

عرضه کننده انواع کشمش ارگانیک

عرضه کننده انواع کشمش ارگانیک

عرضه کنندگان زیادی تحت عنوان برند های مختلف انواع کشمش ارگانیک را در بازار عرضه می‌کنند. عرضه کشمش ارگانیک در ایران با نرخ مشخص و ثابتی در بازار ارائه می‌گردد. همواره متقاضیان کشمش تیزابی عمده می‌توانند از راه های مختلفی از جمله نمایندگی های پخش و فروش، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های خشکبار، سوپرمارکت و سایت های خرید اینترنتی برای خرید این محصول اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت تمایل به خرید عمده می‌بایست به نمایندگی های پخش و فروش که دارای شعبه در سراسر کشور می‌باشند مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما