مرکز خرید کشمش غیر تیزابی

کشمش میوه ای است که در گروه خشکبار قرار گرفته است و طعمی بسیار خوشمزه دارد و از زمان های بسیار دور تا کنون از تولید و مصرف خوبی برخوردار بوده است. تاکستان های زیادی در سراسر ایران و جهان وجود دارد که بخش زیادی از انگور آن ها به کشمش تبدیل می شود.

 

کشمش های تیزابی و کشمش غیر تیزابی خوشمزه ای که در کشور ما تولید می شوند به قدری با کیفیت هستند که بسته بندی شده و به کشور های دیگر صادر می شوند. برای خرید انواع کشمش غیر تیزابی می توانید به مراکز خرید و فروش کشمش و خشکبار در شهرهای مختلف سر بزنید و یا اگر امکان پذیر است می توانید از صاحبان باغ انگور به طور مستقیم با قیمت مناسب خرید کنید.

مرکز خرید کشمش غیر تیزابی

مشخصات انواع کشمش غیرتیزابی

مشخصات انواع کشمش غیرتیزابی

انگور به شیوه های مختلفی به کشمش تبدیل می شود. یکی از این روش ها استفاده از مایع تیزاب است که باعث می شود کشمش خوش رنگ و زیبا شود و ماندگاری آن هم بیشتر است. اما تیزاب‌، طبیعی بودن کشمش را از بین می برد. کشمش غیر تیزابی همان طور که از نام آن مشخص است از تیزاب و ماده ی دیگری برای خشک کردن بهره نمی برد و کاملا ارگانیک است. حال اگر درخت انگور نیز سم پاشی نشده باشد و کود شیمیایی دریافت نکرده باشد می توان گفت کشمش غیر تیزابی صد در صد ارگانیک است.

 

انواع کشمش غیر تیزابی شامل: انواع کشمش آفتابی دانه دار و بی دانه، کشمش سایه خشک دانه دار و بی دانه می شود. در تهیه کشمش آفتابی پس از چیدن انگور، خوشه ها را بر روی زمین تمیز قرار می دهند تا با نور مستقیم آفتاب خشک شود. برای تهیه ی کشمش سایه خشک نیز انگور را در محیطی تاریکی شبیه به انباری بر روی بند هایی آویزان می کنند تا به مرور خشک شود. این محیط باید تهویه مناسبی داشته باشد.

 

رنگ کشمش آفتابی، قهوه ای و کشمش سایه خشک، سیاه است. مویز هم نوعی کشمش است که از دانه های درشت انگور دانه دار و بی دانه تهیه می شود و غیر تیزابی است. خواص مویز مشابه خواص کشمش است.

فروشنده کشمش غیر تیزابی

فروشنده کشمش غیر تیزابی کشمش خاصیت بی شماری دارد. از این رو مصارف گوناگونی دارد. این میوه خشک جذاب بخش جدا نشدنی آجیل و خشک بار است. کشمش در بسیاری از شیرینی ها، کیک ها و حتی در بسیاری از غذا ها و پلو ها کاربرد دارد.

 

کشمش در فصل تابستان که فصل انگور است تولید می شود و در فصل زمستان به دلیل طبع گرمی که دارد مصرف می شود. البته در تمام فصول کشمش مصرف زیادی دارد. فروشندگان انواع کشمش فله ای و بسته بندی غیر تیزابی ابتدا صاحبان تاکستان و بعد کارخانه ها و سپس فروشگاه های خشکبار هستند که زنجیره وار به هم متصل اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما