مرکز خرید کشمش طلایی تاکستان

مردم در گذشته برای اینکه انگور را مدت زیادی نگهداری کنند راهی نداشتند به همین دلیل از روش خشک کردن انگور استفاده میکردند. انگور بی دانه بعد از خشک شدن هم به کشمش مویز تبدیل میشد و هم به کشمش.

 

امروزه نیز مردم همین کار را میکنند و انگور را خشک میکنند و بعنوان تنقلات مفید و سالم و حتی در بعضی از غذا ها از آن استفاده میکنند. کشمش ها تنوع بسیار بالایی دارند با توجه به انواع انگور و چگونگی خشک کردن انگور و مواد افزودنی مجاز به آن به انواع زیادی تقسیم میشوند و یکی از بهترین نمونه ای آن کشمش طلایی تاکستان  است که به دلیل نداشتن هسته و طعم بی نظیر  و رنگ زیبای طلایی طرفداران زیادی در کشور و جهان دارد. در بین بچه ها محبوبیت زیادی دارد و در بین تنقلات خوراکی مثل افتاب میدرخشد.

مرکز خرید کشمش طلایی تاکستان

خواص و فواید کشمش طلایی تاکستان

خواص و فواید کشمش طلایی تاکستان انگور را به دو روش می توان مصرف کرد یکی تازه و یکی خشک شده که انگور خشک شده با نور مستقیم خورشید به کشمش تبدیل میشود.

کشمش خواص زیادی دارد از جمله:

  1. پروتئین، ویتامین ث، فیبر و مهمترین آن  به دلیل داشتن کلسیم از پوکی استخوان جلوگیری میکند.
  2. مصرف روزی چند عدد کشمش به تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر کمک میکند.
  3. به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از مبتلا به سرطان ها جلوگیری میکند.
  4.  فشار خون بالا را کاهش میدهد.
  5.  استرس را کاهش میدهد.
  6. کم خونی را درمان میکند.
  7. نور چشم را تقویت میبخشد.
  8. عفونت ها و التهاب ها را از بین می برد.
  9. درمان اسهال و یبوست.
  10. جلوگیری از سنگ کلیه.
  11. کاهش و افزایش وزن
  12. جلوگیری از ریزش موی سر و شوره سر
  13. مفید برای کبد و ….

تولید کشمش طلایی تاکستان

تولید کشمش طلایی تاکستان

تولید کشمش تاکستان به روش های مختلف صورت میگیرد برای تولید کشمش طلایی از گوگرد برای طلایی شدن آن استفاده میکنند که رنگ طلایی زیبایی دارد. این کشمش به دلیل رنگ طلایی زیبایی آن طرفداران زیادی در جهان و ایران دارد و همچنین نظر کودکان را به خود جلب میکند.

 

صادرات کشمش طلایی بخاطر رنگ و کیفیت بالای آن به کشورهای همسایه صورت میگیرد مهم ترین مقصد صادرات این کشمش به کشورهای عربی از جمله عراق و قطر صورت میگیرد. قیمت کشمش بستگی به نوع و هم اندازه بودن دانه های کشمش و کیفیت انگور آن و چگونگی خشک شدن آن بستگی دارد.

 

هر چه دانه های کشمش اندازه استانداردی داشته باشند طرفداران زیادتری دارد و قیمت آنها نسبت به بقیه بالاتر است. برای خرید کشمش طلایی و اطلاع از قیمت آن میتوانید با مشاوره های سایت مشورت کنید و از آن خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما