قیمت کشمش محلی | فروش با قیمت مناسب

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش محلی هستید این مورد را در نظر داشته باشید که مجموعه تولیدی کشمش آراد این محصول را با قیمت مناسب و البته در قالب کیفیت‌ های مختلف در کیسه و گونی بسته‌ بندی آن انجام می‌ گیرد به فروش می‌ رساند.

جهت اطلاع از روش پخش انواع کشمش در کرج به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش محلی

ابتدا باید بگوییم منظور از کشمش محلی چیست تا بیشتر در مورد انواع آن و قیمت آن صحبت کنیم منظور از کشمش محلی در واقع همان محصول باغدار و کشاورز است یعنی همان انگوری که در شهریورماه چیده می‌ شود و توسط آفتاب یا سایه عملیات خشک شدن آن صورت می‌ گیرد این محصول دارای ارزش خوراکی بالایی است که هم این محصول به صورت فله‌ ای که البته عموماً تمیزشده است به فروش می‌ رسد و هم بوجاری شده در کارخانه که دیگر نمی‌ توان اصطلاح محلی را در موردش به کار برد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

البته باید بدانید علاوه بر دو روشی که در بالا برای خشک شدن انگور استفاده می‌ گردد روش دیگری هم وجود دارد که محصول ابتدا به مایع تیزاب واقع شده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ شود که در این صورت کشمش تیزابی تولید می‌ شود. محصول اشاره شده دیگر به آن کشمش محلی اطلاق نمی‌ گردد چون فقط نمونه بوجاری شده در کارخانه که به آن کشمش سلطانی می‌ گویند فروش آن انجام گرفته و به علت آغشته شدن به مایع تیزاب برای مدت زیادی می‌ توان آن را در انبار نگهداری کرد به همین جهت از این محصول به کرات برای صادرات هم استفاده می‌ کنند.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

اما محصول محلی ممکن است هسته‌ دار یا بدون هسته باشد و توجه داشته باشید بیشتر مشتریان این محصول آن را برای موارد آبگیری یا تولید الکل می‌ خواهند که این ممکن است یا صنعتی باشد یا خوراکی و مشتریان این نوع محصولات برای تولید محصول مورد نظر خود نیازمند به کشمشی دارند که طبیعی باشد و بدون افزودنی یعنی تیزاب، گوگرد و یا حتی روغن پارافین به آن نخورده باشد و تقریباً در تمامی مناطقی که انگور و کشمش در اختیار دارند محصول محلی هم تولید می‌ شود وروال تولید آنها کمی ساده‌ تر و البته بی‌ دردسرتر از سایر محصولات می‌ باشد اما یک مشکل بزرگ دارد اگر به عنوان مثال محصول را بخواهیم به صورت آفتابی تولید کنیم در مدت زمانی که انگور بر روی زمین پهن شده است علاوه بر نگهبانی دادن تا مدت زمان خشک شدن، باران نباید بیاید وگرنه ممکن است زحمات یک ساله یک باغدار یا کشاورز را از بین ببرد.

محصول محلی بی هسته و دست چین باغدار تاکستان قزوین ⇓

کشمش محلی

قیمت کشمش محلی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان شناخته شده و محصولات خود را هم در بازار داخلی به صورت کارتون شده به فروش می‌ رساند و هم جهت صادرات از آنها بهره‌ برداری می‌ کند. اما یکی از تولیدات این مجموعه محصولی است که هنوز بر روی خط تولید ریخته نشده در واقع همان محصول آفتاب خشک یا سایه خشک فقط با به کار گرفتن کارگر کارخانه اقدام به تمیزکردن این محصولات به صورت سنتی یا دستی کرده و در انتها البته دستگاه سرند که همان دستگاه بوجاری کشمش در زمان‌ های گذشته هست نیز استفاده می‌ کند تا محصول یکدست‌ تر و بدون غوره به دست مشتری برسد.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

ویژگی برتر تولیدات تاکستان نسبت به تولیدات سایر مناطق ایران وجود قند بسیار بالا در این محصولات می‌ باشد که باعث گردیده مشتریان بسیاری از سراسر ایران خرید کشمش را از این منطقه انجام دهند که طبیعتاً باعث گردیده قیمت آن نسبت به تولیدات سایر مناطق هم بالاتر و گرانتر باشد به هر حال همانطور که می‌ گوییم هیچ ارزانی بی حکمت نیست دلیل گرانی کشمش محلی تاکستان نیز به همین جهت است.

اما اگر بخواهیم محصول محلی را به صورت کاملاً تمیزشده باغدار که دست چین نیز می‌ باشد و بی دانه و بی هسته بوده به دست مشتری برسانیم در حال حاضر که در اوایل دی ۱۴۰۲ هستیم کیلویی ۹۵ هزار تومان خواهد بود که برای محصول فخری که هسته‌ دار است و بخواهیم تمیزشده آن را به دست مشتری برسانیم کیلویی ۷۰ هزار تومان خواهد بود که این محصولات در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و گونی که عموماً از ۱۰ کیلو خواهند بود و تا ۴۰ کیلو نیز می‌ باشند به فروش می‌ رسد.

محصول محلی کاشمر که قلمی و هسته دار است. ⇓

قیمت کشمش محلی

فروش کشمش محلی از درب کارخانه

ویژگی منحصر به فرد مجموعه تولیدی کشمش آراد فروش محصولات خود از درب کارخانه است یعنی شما اگر با شماره تماس‌ های قرار گرفته شده در این سایت و سایت‌ های دیگر این مجموعه که به زبان فارسی و انگلیسی هم می‌ باشد و تعداد آنها به ۶ عدد می‌ رسد ارتباط بگیرید با مدیر فروش همین کارخانه صحبت خواهید کرد که علاوه بر استعلام قیمت می‌ توانید ثبت سفارش را از طریق ایشان پیگیری کنید که این خرید می‌ تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیرحضوری سفارش اینترنتی بگیرید که بار در هر نقطه‌ای از ایران که باشید برایتان ارسال می‌ گردد.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

محصولات اشاره شده یعنی همان کشمش محلی از باغداران همین شهر یعنی تاکستان استان قزوین تامین می‌ شود و این مورد را هم بدانید که حداقل سفارش برای این محصولات ۱۰۰ کیلو به بالا خواهد بود که طبیعتاً هر چقدر حجم خرید شما بالاتر رود قیمت هم با تخفیف بیشتری برایتان لحاظ خواهد شد، البته اگر بخواهید جنس درجه یک و اصل را خریداری کنید. چون متاسفانه طی چند سال اخیر که قیمت کشمش هر ساله گران می‌ شود یک سری کلاهبرداری‌ هایی در مورد این محصولات صورت می‌ گیرد که یک مورد را در پایین به آن می‌ پردازیم.

متاسفانه دلال‌ های بسیاری حداقل در شهر تاکستان وجود دارند که در میان این محصولات یعنی کشمش محلی، غوره قاطی می‌ کنند لازم به ذکر است که بدانید غوره همان خشک شده انگور نرسیده یا کال است که مزه آن ترش می‌ باشد که این محصول خشک شده را درون شیره شکر یا شیره کشمش نامرغوب برای مدت یک الی دو روز خوابانده و ۴۰ درصد آن را با ۶۰ درصد کشمش مخلوط کرده و با قیمتی ارزان‌ تر در بازار به فروش می‌ رسانند. به عنوان مثال وقتی که ما جنس اصل پکتین‌ دار و شسته نشده را با قیمت ۹۵ هزار تومان به مشتری قیمت می‌ دهیم مشتری می‌ گوید همین محصولات در بازار ما ۷۵ هزار تومان می‌ خریم غافل از اینکه نمی‌ داند درون آن بار چه اتفاقی افتاده است.

محصول محلی عسکری تاکستان قزوین ⇓

فروش کشمش محلی از درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما