قیمت کشمش سلطانا + پخش بدون واسطه از کارخانه

جهت دریافت قیمت کشمش سلطانا می توانید در همین سایت به صورت بدون واسطه از مدیر فروش کارخانه که پخش مستقیم انواع کشمش را در تاکستان استان قزوین به سراسر ایران انجام می دهد اقدام نمایید.

کشمش سلطانا

کشمش سلطانا یا سلطانی در واقع همان کشمش تیزابی است که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و به این جهت که به انگور اشاره شده که ممکن است هم بدون دانه باشد و هم دانه دار مایع تیزاب آغشته می کنند به آن تیزابی می گویند.

به علت مدت ماندگاری بالا تا دو سال خیلی از باغداران مایلند آن را تولید کنند چرا که هم برای صادرات محصول بسیار مناسبی است و هم جهت فروش در بازار داخل.

سلطانی باکیفیت تاکستان قزوین ⇓

کشمش سلطانا

تولید کشمش سلطانا با کیفیت عالی تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین که برترین تولیدکننده کشمش سلطانی یا همان تیزابی به شمار می رود، قرار دارد و این محصولات را به صورت فله ای از باغداران و کشاورزان این منطقه خریداری کرده و در مجموعه خود بوجاری و بسته بندی می کند.

محصول اشاره شده هم برای صادرات در کارتون های ده کیلویی در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک موجود است و هم در کارتون های ۸ و نیم کیلویی خالص برای فروش در بازار داخل.

سلطانی کم کیفیت ⇓

تولید کشمش سلطانا با کیفیت عالی تاکستان

قیمت کشمش سلطانی در  ۱۴۰۲

در حال حاضر که در اواخر سال ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو کشمش سلطانی در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک تاکستان به ترتیب کیلویی ۷۶ و ۷۴ هزار تومان می باشد که اگر این محصول را برای بازار داخلی بخواهید در کارتون های هشت و نیم کیلویی خالص هر کارتن ۶۷۰,۰۰۰ تومان و ۶۴۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

احتمال افزایش قیمت محصول اشاره شده در سال جاری یعنی ۱۴۰۲ و با توجه به اینکه احتمال خیلی زیاد چند ماهی نرخ ارز ثابت خواهد ماند تغییر چندانی نمی کند و این موضوع می تواند برای تاجران و تولیدکنندگان انواع کشمش که با ناهمواری های زیاد قیمتی مواجه هستند می‌تواند خوب باشد.

سلطانی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

قیمت کشمش سلطانی در  ۱۴۰۲

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

ویژگی منحصر به فرد این سایت و سایتهای دیگری که در اختیار مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد این است که خود تولیدکننده است، بر عکس تمامی سایت های اینترنتی که همگی واسطه می باشند.

شما این امکان را دارید که هم به صورت غیر حضوری سفارش خود را به هر میزانی که باشد ثبت کنید و هم اینکه به درب کارخانه آمده، کشمش مورد نظر را پس از بازدید سفارش داده و بارگیری کنید و تضمین بهترین قیمت با توجه به کیفیت قطعاً به شما داده خواهد شد به گونه ای که در حال حاضر محصول سلطانی که این مجموعه تولید می‌کند را دقیقا با همین کیفیت سایر کارخانه های تاکستان بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان گرانتر به مشتری خود تحویل می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما