قیمت کشمش آبگیری + خرید و فروش کشمش آبگیری عمده

اگر به دنبال خرید کشمش آبگیری هستید می توانید قیمت عمده و جزئی آن را از مدیر فروش کارخانه کشمش آراد که شماره تماس ایشان در این سایت قرار داده شده است استعلام بگیرید و در صورت صلاحدید اقدام به خرید داشته باشید.

کشمش آبگیری

یکی از محصولاتی که در بازار ایران خرید و فروش آن بسیار انجام می شود کشمش آبگیری نام دارد و از این جهت به این اسم نامیده می‌شود که از آن برای تولید الکل صنعتی و خوراکی، سرکه، غوره و شیره استفاده می گردد.

تقریباً در تمام مناطقی که کشمش در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند، یا به صورت فرآوری شده کارخانه که تمیز و شکیل تر است و یا به صورت فله ای که دارای دم و شاخه می باشد.

کشمش آبگیری

انواع کشمش آبگیری

به صورت کلی کشمش آبگیری بر دو نوع تقسیم می شود که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  1. یا همان کشمشی است که باغداران و کشاورزان آن را تولید کرده و درون کیسه و گونی ریخته و به فروش می رسانند.
  2. و یا اینکه در کارخانه کارهای فرآوری و تمیز کردن کشمش و شستن آن انجام می گیرد.

اما حالت دیگری هم وجود دارد و آن این است که کشمش آبگیری ممکن است هسته دار باشد و یا بدون هسته و این دیگر بستگی به نوع خرید مشتری دارد که کدام یک از این بارها را برای خرید در نظر داشته باشد.

انواع کشمش آبگیری

مشخصات محصول آبگیری

مهمترین ویژگی که کشمش آبگیری باید داشته باشد این است که آفتاب خشک و آفتابی باشد یعنی برای تولید آن از هیچ ماده یا مایع اضافی نظیر تیزاب یا گوگرد یا روغن پارافین استفاده نشود.

اگر به دنبال کیفیت بالای این محصول هستید که طبیعتاً قیمت اندک گران تر نسبت به سایر محصولات در بازار دارد باید از تاکستان استان قزوین که قند محصولات آن در بالاترین شرایط خود است خریداری کنید اما اگر جنسی ارزان که طبیعتاً قند پایین دارد و ممکن است در میان بار محصولات تیزابی یا گوگردی هم قاطی شده باشد بخواهید، تولیدات کاشمر بسیار مناسب شما خواهد بود.

کشمشی که برای تولید سرکه مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

مشخصات محصول آبگیری

قیمت امروز کشمش آبگیری

در حال حاضر که در زمستان ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش آبگیری با شرایطی که در بالا گفته شد برای مورد یک (در بالا توضیح دادیم.) اگر به صورت تمیز شده سنتی و دستی بخواهید در نمونه بی دانه تاکستان کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان و در نمونه دانه دار تاکستان که باز هم تمیز شده است کیلویی ۴۲ هزار تومان به فروش می رسد.

اما نمونه دوم که در واقع همان محصول پشت لیزری آفتابی است و محصولی می باشد که بدون غوره بوده و کاملا تمیز می باشد کیلویی ۵۳,۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می خورد.

محصول پشت لیزری آفتابی ⇓

قیمت امروز کشمش آبگیری

خرید و فروش عمده و جزئی انواع کشمش

در مجموعه تولیدی کشمش آراد این امکان به مشتری داده شده است که علاوه بر خرید عمده که تقریباً میزان خرید همه بنکداران و مراکز پخش است امکان خرید جزئی هم وجود دارد، به گونه ای که مشتری می تواند حداقل سفارش ۱۰۰ کیلویی کشمش آبگیری را داشته باشد امکانی که تقریباً هیچ یک از کارخانه های کشمش برای شما مهیا نخواهند کرد.

موضوع بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که بسیاری از خریداران از سراسر ایران وقتی که تماس می گیرند می گویند جنس خوب می‌ خواهیم این یعنی چه؟

متاسفانه در میان این نوع بار چون به صورت فله ای و کیسه ای به فروش می‌رسد امکان هرگونه دست درازی وجود دارد به گونه ای که بارها شاهد اضافه کردن غوره و ناخالصی های دیگر به میان این کشمش ها بوده ایم تا آن فروشنده قیمت خروجی محصول خود را پایین بیاورد و اینجا دقت شما را می طلبد و بدانید هیچ ارزانی بی علت نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما