فروش کشمش طلایی بناب

کشمش طلایی بناب که یکی از صد ها انواع کشمش مختلف در ایران می باشد بسیار مورد توجه تجار خارجی قرار گرفته است. در شهرستان ملکان، بناب و کاشمر کارخانه های مخصوص در زمینه تولید بهترین کشمش راه اندازی شده اند که هم فروش داخلی دارند و هم فروش صادراتی. این محصول هم به صورت کیلویی و هم در بازار به صورت بسته بندی کوچک عرضه می شود.

فروش کشمش طلایی بناب

مشخصات فنی کشمش طلایی بناب

مشخصات فنی کشمش طلایی بناب کشمش یکی از محصولات خوراکی خشک شده از انگور می باشد که فوق العاده طعم لذیذی دارد و علاوه بر مصارف خوراکی، مصارف دارویی نیز دارد و در پخت انواع غذاها نیز می توان از آن استفاده کرد. به عنوان یک ماده تنقلاتی شیرین که برای تقویت حافظه بسیار عملکرد خوبی دارد می توانید هم خودتان و کودکانتان روزانه چند دانه از آن را مصرف کنید. در ایران تولید کشمش در شهرهایی که قابلیت تولید بیشترین و بهترین انگور ها را دارند انجام می شود.

 

تولید کشمش طلایی در شهرستان بناب از سالیان گذشته انجام می شود. شهر بناب در استان آذربایجان شرقی قرار دارد و به لحاظ آب و هوایی و مساعد بودن خاک کشت، هر ساله تناژ های عظیمی از انگور به کشمش تبدیل می شوند و امروزه این محصول به یکی از محصولات صادراتی برتر به کشور های عربی، اروپایی و آمریکایی بدل شده است.

 

مشخصات ظاهری این کشمش می توان به یکدست و یک اندازه بودن دانه های کشمش اشاره کرد. همچنین رنگ این کشمش زرد مایل به نارنجی خوش رنگ و بسیار براق است. به لحاظ ظاهری گرد مانند می باشد و قیافه و طعم بسیار مطلوبی دارد. این کشمش در گروه کشمش های تقریبا گران و درجه یک دسته بندی می شود و بیشتر برای مصارف پلویی و غذایی استفاده می شود.

تولید کننده برتر کشمش طلایی بناب

تولید کننده برتر کشمش طلایی بناب بیش از چندین دهه است که تولید کشمش بناب در تبریز در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی در دست انجام است. تولید کننده های نمونه سعی می کنند این محصول را با بالاترین درجه کیفیتی عرضه کنند. مراحل سورتینگ در کارخانه موجب جداسازی کشمش های درجه یک و درجه دو می شود که هر کدام از این نمونه ها به خوبی به فروش می رسند و مشتریان مخصوص به خود را دارند.

 

فروش کشمش بناب، یکی از کشمش های طلایی پلویی هم در کارتن های کیلویی انجام می شود و هم در بسته بندی های چند گرمی کوچک. تولید کننده ها می توانند در کنار تولید کشمش کار بسته بندی سایز کوچک آن را نیز انجام دهند تا این محصول در بازار خارجی بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خودش جذب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما