فروش کشمش درجه 3 ایرانی

کشمش بسیار مقوی و مفید است. که فروش کشمش درجه 3 ایرانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این کشمش ها در خانواده های ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. به خاطر خاصیت و شیرینی که این کشمش ها دارند. برای آشنایی با فرایند این نوع محصولات تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.فروش کشمش درجه 3 ایرانی

مشخصات کشمش درجه 3 ایرانی

مشخصات کشمش درجه 3 ایرانی کشمش چطوری ساخته می شود؟

انگور ها را زیر آفتاب پهن یا در محوطه ای گرم آویزان می کنند تا بعد از چند روز خشک شود. همین باعث می شود تا کشمش ها تولید شوند.

 

در کشمش ها ویتامین هایی وجود دارد از گروه b این ویتامین ها عبارتند از؛ (کلسیم، آهن، پتاسیم)

 

کشمش های درجه ۳ ضایعاتی هستند که از کشمش های سالم جدا می شود. وقتی انگور های سالم را به صورت سنتی خشک کنیم. باعث به وجود آمدن عمده ای از ضایعات کشمش می شود. و بعد از چند روز جدا سازی کشمش های درجه ۳ جدا و در کارخانه ها شسته و بسته بندی می شود. کشمش های درجه ۳ کیفیت عالی دارد‌. و همین باعث شده است که قیمت ارزان تری داشته باشد.

 

کشمش های درجه ۳ در زمینه های شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می گیرد. و هم چنین برای تولید شکلات نیز استفاده می شود. کشمش ها به چهار دسته تقسیم می شوند. کشمش سبز قلمی، کشمش مویز، کشمش آفتابی، کشمش سلطانی که هرکدام یک از این کشمش ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کشمش ها خاصیت های فراوانی برای بدن دارد. کشمش درجه ۳ کاربرد های زیادی دارد. ازجمله ؛

  • تولید شیره کشمش
  • مورد استفاده در شیرینی و کیک ها
  • تولید الکل صنعتی (برای مصارف داروسازی)
  • خوراک دام و طیور
  • خوراک زنبور عسل

پخش عمده کشمش درجه سه

پخش عمده کشمش درجه سه در مورد پخش کشمش درجه 3 باید این را بگوییم؛ که کشاورزان این کشمش ها را به کارخانه ها می دهند. و این کارخانجات کشمش ها را شسته و بر اساس درجه بندی کشمش ها جداسازی می کنند. و کشمش های درجه بندی شده. یعنی درجه ۱ و ۲ و ۳ در گونی و یا در بسته های کارتونی در بازار عرضه می شود. که کشمش ها درجه سه یکی از پرفروش ترین و ارزان ترین کشمش ها است.

 

پخش کشمش ایرانی به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور عرضه می شود. اگر قصد خرید کشمش های ایرانی را دارید می توانید آن ها را به صورت عمده و جزئی(بسته های کارتونی) خریداری نمائید. خریداران این محصول هم می توانند از طریق وب سایت های اینترنتی به راحتی این محصول را دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما