فروش کشمش تاکستان با برند کشمش آراد در سراسر ایران

فروش عمده کشمش تاکستان قزوین با برند کشمش آراد در سراسر ایران از طریق سایت هایی که وابسته به این مجموعه تولیدی می باشد انجام می گیرد و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه از کارخانه کشمش داشته باشند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

انواع کشمش تاکستان قزوین

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان شناخته می‌ شود و تخصص و تبحر کشاورزان و باغداران این شهر از ایران تولید انواع کشمش آفتابی به صورت هسته‌ دار و بدون هسته و کشمش تیزابی می‌ باشد، هر چند این شهر کار تولید کشمش انگوری و انواع مویز از جمله شانی و فخری را نیز انجام می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

کارخانه‌های بسیاری در این شهر کار بوجاری این محصولات را انجام می‌دهند که تولیدات این منطقه از ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید و هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم جهت صادرات. به صورت کلی مشتری هر وقت جنس باکیفیت و مرغوب بخواهد فقط به دنبال تولیدات این منطقه از ایران است هر چند علاوه بر این شهر مناطق دیگری نظیر شال، اسفرورین و نرجه هم محصولات اشاره شده را تولید می‌کنند.

به صورت کلی باید توجه داشته باشید که کشمش به دو صورت عرضه شده و به فروش می‌ رسد:

  1. به صورت فله‌ای و بوجاری نشده که عموماً این محصولات آفتاب خشک و یا سایه خشک هستند به فروش می‌رسد.
  2. و یا به صورت بوجاری شده در کارخانه که کارهای شستشو، دم‌ گیری و سورتینگ روی این محصولات انجام می‌گیرد و درون کارتون بسته‌بندی شده و عرضه آن انجام می‌شود.

چون در مورد اولی عموماً استفاده این عزیزان برای مصارف آبگیری است قند کشمش بسیار ملاک قرار می‌گیرد و این منطقه از ایران بالاترین درصد قند کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌دهد اما مورد دوم علاوه بر ویژگی قند بالا، حساسیت باغداران و کشاورزان و نیز کارخانه‌ داران این شهر باعث گردیده جنس باکیفیت و مرغوب‌ تری نسبت به تولیدات سایر مناطق کشورمان انجام گرفته به گونه‌ای که مشتری به خوبی می‌ تواند این تفاوت کیفیت را حس کند.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

انواع کشمش تاکستان قزوین

تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم یکی از کارخانه‌ های کشمش در این منطقه به شمار رفته و در شهرک صنعتی خرمدشت کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش تاکستان را انجام می‌ دهد و علاوه بر اینکه به صورت تخصصی بر روی صادرات این محصولات فعالیت می‌ کند جهت فروش در بازار داخلی هم آنها را عرضه خواهد کرد.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به صورت کلی تولیدات این کارخانه به همراه سایر کارخانه‌ های این شهر بر پایه انواع کشمش پلویی استوار است، محصولاتی که بدون هسته و بدون دانه بوده و سایز آنها زیر ۱۰ میل در خط تولید کارخانه سورت بندی می‌ شود و آنها را یا در کارتون‌های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات استفاده می‌ کنند و یا ۹ کیلویی با وزن کارتون یعنی هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون برای بازار داخل.

کشمش پلویی یک محصول نیست و مجموعه‌ای از محصولات را شامل می‌شود که دارای رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ است که هر کدام کیفیت‌ های متفاوت از هم که در این مجموعه ۲ الی ۳ کیفیت خواهد بود تولید شده و جلوی مشتری قرار داده می‌شود.

غیر ممکن است اگر یک شخصی به کارخانه بیاید و قصدش واقعاً خرید باشد تولیدات این مجموعه به کارش نیاید. به عنوان مثال در اوایل مرداد ۱۴۰۲ کشمش تیزابی یا سلطانی که یکی از محصولاتی است که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات در سه کیفیت آماده می‌شود که به ترتیب ۸۲، ۷۶ و ۷۱ هزار تومان خواهد بود که هر کدام از این کیفیت‌ ها را جلوی خریدار قرار می‌دهیم تا بتواند به راحتی انتخاب کند که کدام یک از آنها به کارش خواهد آمد.

جهت اطلاع از روش پخش انواع کشمش در کرج به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

این مجموعه سالهاست که در فضای مجازی فعالیت دارد و پیشرو در این موضوع می باشد به گونه‌ای که فعالیت آن بیش از ۷ سال با احداث سایت‌های متعدد چه به زبان فارسی و چه انگلیسی می‌گذرد و به این صورت بازاریابی کرده و مشتریان بسیاری در سراسر ایران دارد، هر چند کار بازاریابی حضوری نیز انجام می‌ دهد اما نه با قدرت آن فضا، به گونه‌ای که حتی سابقه صادرات به کشورهایی داشته که خریدارها حتی یک بار به کارخانه نیامده و آن را ندیده‌اند اما سفارش خود را ثبت نموده و بار خود را تحویل گرفته اند.

تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین

فروش حضوری و غیرحضوری کشمش در ایران

ویژگی منحصر به فرد مجموعه تولیدی کشمش آراد این است که شما با یک مجموعه تولیدی وارد معامله خواهید شد و برعکس تمامی سایت‌های اینترنتی که در حال فعالیت هستند و یا حتی اینستاگرام، واسطه و دلال نخواهند بود به گونه‌ای که حتی اصرار می‌ شود در این مجموعه خرید حضوری در کارخانه داشته باشید در این صورت مطمئن خواهید شد که با یک کارخانه طرف حساب هستید نه با یک شرکت بازرگانی یا واسطه.

بسته‌ بندی کشمش در این مجموعه به صورت کارتونی است و ۵ لایه باکیفیت می‌ باشد و برای صادرات هم حتی شیرینگ هم صورت می‌گیرد تا کارتون طی ترانزیت از هم نپاشد. لازم به ذکر است که مشتری بداند این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد و بنا به سیاست‌ های مختلف فروش چه در کشورمان و چه امر صادرات هر کدام از آنها را برای منطقه خاصی در نظر می‌گیرد.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

موضوع بسیار مهم دیگر که هیچ واسطه یا شرکت بازرگانی نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد این است که می‌توانید در این مجموعه کشمش خریداری شده خود را درون کارتون خودتان تحویل بگیرید یعنی کلیشه خودتان را برای ما ارسال می‌کنید و ما به جای اینکه سفارش کارتون برای خودمان بدهیم برای شما می‌دهیم و کشمش را با کسر هزینه کارتون برایتان فاکتور کرده و آن را درون بسته‌بندی شما پر خواهیم نمود.

شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم در صفحات این سایت قرار داده شده و ایشان می‌ توانند هم به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات شما باشند و هم در یکی از شبکه‌ های اجتماعی نظیر روبیکا، بله، تلگرام و واتساپ بتوانند نیاز شما را در هر موردی از جمله مشاوره در مورد محصول، نوع بسته‌بندی، نوع کیفیت کشمش، هزینه حمل از درب کارخانه تا به مقصد و هر چیز دیگری را از ایشان جویا شوید. سابقه انجام معامله حتی در ساعتی نظیر ۳۰ دقیقه بامداد هم در این مجموعه وجود دارد و باعث دلگرمی خواهد بود که همیشه شخصی هست که پاسخگوی مشتری باشد.

محصول پلویی آفتابی ⇓

فروش حضوری و غیرحضوری کشمش در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما