فروش کشمش آبگیری بیدانه (گله) در دیوار

سایت دیوار یکی از سایت هایی می باشد که اقدام به فروش کشمش آبگیری بی دانه یا همان گله می کند اما به واقع باید بدانید تقریباً تمامی کسانی که در این سایت فعالیت دارند همگی واسطه و دلال هستند و اگر جنس باکیفیت می خواهید خرید مستقیم از کارخانه به شما توصیه می شود.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کشمش آبگیری یا گله

یکی از انواع کشمشی که در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش آبگیری نام دارد که این محصول در استان خراسان رضوی که یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود با نام گله می شناسند اما همین نمونه آبگیری بر انواع مختلفی می باشد که در پایین به آن اشاره می کنیم که کدام یک ارزش خرید بالاتری دارند.

به صورت کلی هر کشمشی را که از آن سرکه، الکل یا شیره تولید شود کشمش آبگیری می نامند که در برخی اوقات باید آفتابی یا سایه خشک باشد و در برخی اوقات هم مشکلی ندارد اگر تیزابی یا حتی گوگردی باشد. طبیعت نمونه اول گرانتر و نمونه دوم ارزان تر خواهد بود به علت وجود ناخالصی های زیاد در آن.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

تقریباً تمامی مناطق تولیدکننده انگور و کشمش این نوع محصول را نیز در اختیار دارند و آن را به صورت فله ای در کیسه و گونی و یا کارتون شده در بازار عرضه می کنند و گستره قیمتی بالایی نیز دارد که در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم نرخ آن از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۷۵ هزار تومان هم ممکن است ادامه پیدا کند که این نرخ ها مطابق با کیفیت محصول اشاره شده است.

کشمش اشاره شده ممکن است هم از تولیدات باغدار و کشاورز باشد که به عنوان ضایعات پس از جمع آوری کشمش به وجود می آید و یا اینکه محصولات درجه یک را دستچین کرده و برای مصارف آبگیری به فروش می رسند. از طرفی کارخانه ها چون کشمش فله ای را از باغدار و کشاورز خریداری می‌ کنند که دارای دم و شاخه است پس از بوجاری میزانی از کشمش به عنوان محصولات درجه دو و درجه سه به کنار زده می شود که این محصولات را نیز برای مصارف آبگیری در نظر میگیرند و به آن پشت لیزری می گویند.

محصول آفتابی بوانات فارس، مناسب برای آبگیری ⇓

کشمش آبگیری یا گله

فروش کشمش آبگیری در دیوار

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش بوده و محصولات خود را علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار استفاده می کند و روال عرضه این مجموعه به این صورت است که بازاریاب حضوری بسیار کم دارد و با تأسیس سایت های مختلف به زبان فارسی و انگلیسی اقدام به فروش محصولات خود به صورت مستقیم می کند وبرای خرید علی‌ الخصوص حجم های بالا از مشتری تقاضا می‌ کند که یک بار حضوری به کارخانه بیاید به این صورت با اطمینان بیشتری اقدام به خرید خواهد کرد.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در حال حاضر هر چیزی را می توان در دیوار و این سایت خرید و فروش کرد که کشمش نیز یکی از آنهاست اما باید توجه داشته باشید به ندرت پیش می آید که باغدار و کشاورز بار خود را به صورت کیلویی در دیوار بفروشد و آن عرضه کنندگانی که شما می بینید دلال و واسطه هستند که میزانی سود خود را روی آن کشمش اضافه کرده و در بازار عرضه می‌کنند که گاهی اوقات قیمت های بسیار پایینی را از آنها شاهد هستیم.

به همین جهت در اوایل سال ۱۴۰۲ بنا به این شد که این مجموعه هم که تا به امروز جنس باکیفیت و مرغوب تولید می‌کرد جنس بازاری هم تولید کند. به عنوان مثال محصولی در این مجموعه وجود دارد که کاملا بدون هسته، بدون دم و شاخه می باشد اما قیمت آن کیلویی ۴۴۰۰۰ تومان است در صورتی که جنس سوپر آبگیری این مجموعه ۶۵ هزار تومان عرضه می گردد به واقع چه اتفاقی پیش می آید که این تفاوت قیمت باعثش می شود.

طبیعتاً خروجی جنس گران تر برای مصارف آبگیری عالی است و البته جنس ۴۴ هزار تومانی هم مشکلی برای مشتری به وجود نمی آورد در صورتی که فروش بسیار خوبی هم برای آن متصور هستیم. این عرضه کنندگان در دیوار محصول ۴۴ هزار تومانی را خریداری کرده و به عنوان‌ مثال کیلویی ۵۰ هزار تومان به فروش می رسانند، حالا ببینید آیا خرید از این سایت (دیوار) به صرفه است یا خرید از کارخانه.

جهت اطلاع از روش پخش انواع کشمش در کرج به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمشی مخلوط با قیمتی مناسب برای فروش ⇓

فروش کشمش آبگیری در دیوار

فروش کشمش آبگیری درب کارخانه

نرخ های کشمش آبگیری در بالا پرداخته شد که شما می توانید با مدیر فروش این مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته و پس از مشاهده جنس به صورت فیلم در یکی از شبکه های اجتماعی و تایید آن ثبت سفارش کنید و یا می توانید به صورت حضوری به کارخانه آمده و پس از مشاهده جنس به صورت فیزیکی این کار را انجام دهید و همیشه برای مشتریان حجم بالا سفارش می شود این کار به صورت حضوری انجام گیرد.

به صورت کلی در نظر داشته باشید کشمش آبگیری هایی که در بازار می بینید ممکن است به غوره آغشته شده باشند یا تیزابی بدون گوگرد در آنها باشد یا نمونه های هسته دار و متاسفانه چند سالی پس از گران شدن محصولات آبگیری بسیاری از دلالان با آغشته کردن غوره به شیره کشمش که در واقع شیره شکر محسوب می شود و مخلوط کردن آن با جنس مرغوب با قیمتی بسیار ارزان این محصولات را در بازار عرضه می کنند در صورتی که واقعیت همانی که در بالا به آن پرداختیم هست. هر چقدر عیار محصول بالاتر باشد و صددرصد آفتابی، بدون غوره و البته تمیز شده و بدون هسته نرخ آن بالاتر خواهد بود و اگر تمام اتفاقاتی که برایتان گفته شد برای این محصولات بیفتد قیمت آن حتی به زیر ۴۰ هزار تومان ممکن است برسد.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

به عنوان مثال کشمش گله که در بالا هم مختصرا به آن پرداختیم در استان خراسان به وفور یافت می شود، مخلوطی از محصولات تیزابی، گوگردی و کشمش های ضعیف که قند چندانی ندارند و با قیمتی بسیار ارزان در بازار عرضه می گردد و البته برای خرید و فروش محصولات عالی حساب می شود اما برای مصارف شخصی اصلا توصیه نمی گردد.

به صورت کلی اگر کشمش آبگیری با درصد قند بالا بدون غوره و بدون گوگرد و تیزاب بخواهید که تمیز شده باشد و بدون هسته کیلویی ۶۲ هزار تومان از بهترین تولیدات تاکستان می‌توانیم تقدیمتان کنیم که اگر جنس دیگری با قیمتی رقابتی بخواهید کیلویی ۴۴ هزار تومان میتوان برایتان فاکتور کرد.

جنس آبگیری سوپر، پکتین دار بدون دانه و دست چین باغدار ⇓

فروش کشمش آبگیری درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما