فروش ویژه شیره کشمش تاکستان

فروش شیره کشمش تاکستان در دو نوع بسته بندی شده و کیلویی به دو روش اینترنتی و حضوری صورت می گیرد. در فروش ویژه انواع شیره اعم از شیره کشمش، قیمت آن مقرون به صرفه تر است.

فروش ویژه شیره کشمش تاکستان

فواید شیره کشمش تاکستان

فواید شیره کشمش تاکستان

شیره کشمش همانند انواع شیره ها دارای خواص بی شماری می باشد و توصیه شده است که در همه فصل ها از این شیره استفاده شود. بهترین فصل برای مصرف شیره کشمش تاکستان، پاییز است. این شیره دارای قند بسیار بالایی است و سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن است.

 

سبب تقویت بنیه بدن می‌ شود و کمک بسیار زیادی به درمان کم خونی می کند، زیرا سبب افزایش یافتن جذب آهن در بدن می شود. طبع انواع شیره از جمله شیره کشمش تاکستان، گرم است و برای افراد سرد مزاج بسیار مفید می باشد. زیرا سبب تقویت و افزایش نیرو و قوای جنسی در این افراد شده و کمک بسیار زیادی به آنها می کند.

 

شیره دارای ارزش غذایی بسیار زیادی می باشد و سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های گروه A، گروه B و… است. مصرف آن در هنگام سرماخوردگی به همراه لیمو ترش بسیار توصیه می شود، زیرا سبب بهبود روند سرماخوردگی شده و گلو را نرم می کند. در صورتی  که از این شیره در فصل زمستان و هنگام سرما خوردگی استفاده کردید و حالتان بهتر نشد، نشان از این است که شما دچار گرمی شده اید.

 

سبب کاهش التهابات بدن در دوران قاعدگی می شود و به درد های این دوران التیام می بخشد. در دوران بارداری مصرف شیره کشمش بسیار توصیه شده است، زیرا سبب افزایش شیر مادر می شود و کمک بسیار زیادی به بالا رفتن انرژی و بنیه مادر می ‌کند.

 

توجه داشته باشید مادران بارداری که دچار دیابت بارداری هستند، باید با دستور پزشک خود از این محصول استفاده کنند. مصرف آن در ورزشکاران سبب تامین انرژی بدن آنها  در کل روز می‌شود و با مصرف یک قاشق از آن می توان حرکت های سنگین ورزشی را به انجام رساند. هنگام افت قند خون در افراد دیابتی، مصرف مقدار کم و اندکی از این محصول می‌تواند آنها را در بالا رفتن قند خون، کمک بسیار زیادی کند. توجه داشته باشید، مقدار اندکی از این محصول، با دستور پزشک متخصص.

صادرات مستقیم شیره کشمش تاکستان

صادرات مستقیم شیره کشمش تاکستان

شیره کشمش تاکستان به علت خواص بی شمار و شهرت جهانی که دارد، به کشورهای دیگری صادر می شود. صادرات شیره کشمش تاکستان به صورت مستقیم، سبب ورود ارز به کشور می‌ شود و نقش بسیار مهمی در پیشرفت و رونق اقتصادی کشور دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما