فروش مویز سرخ زیر قیمت بازار

مویز سرخ از انگور درشت قرمز یا شاهانی گرفته می شود بهترین نوع مویز محسوب می گردد. مویز سرخ دارای مواد مغذی و انواع املاح معدنی است و برای جلوگیری و درمان چه بیماری های مناسب است. بهترین نوع مویز سرخ تولید شده مربوط به شهرهای دشمن زیاری، تاکستان و ملایر است.

فروش مویز سرخ زیر قیمت بازار

خواص انواع مویز سرخ

خواص انواع مویز سرخ

به حبه های درشت انگور سیاه که خشک می شود مویز می گویند. کشمش مویز از لحاظ رنگ و شکل ظاهری با کشمش متفاوت است ولی از لحاظ خاصیت و مواد مغذی مانند کشمش است که از خشکبار های پرطرفدار است که همراه انواع آجیل یک میان وعده پرانرژی و سالم برای تمامی افراد مخصوصا کودکان است.

 

از خواص مویز انواع ویتامین های E ، A ، B و املاحی مانند پتاسیم، کلسیم، و فسفر است. مویز دارای امگا ۳ و امگا ۶ می باشد. بهترین مویز سرخ نوع پر گوشت و بی دانه یا کم دانه آن است. از خاصیت های مویز پایین آوردن فشار خون، درمان کننده ناراحتی های قلبی و جلوگیری از اختلالات بیماری آلزایمر است و برای بیماران دیابتی بسیار مفید است که از مویز به جای قند همراه چای استفاده می کنند.

 

کسانی که ناراحتی های گوارشی دارند مصرف مویز می تواند به تقویت معده کمک کند و یک جور محافظت کننده از قلب، کبد، و سیستم ایمنی بدن است. مصرف مویز برای سردرد های میگرنی و رفع یبوست مفید است. مصرف مویز به خاطر داشتن انرژی و مواد مغذی برای افرادی که از لحاظ بدنی ضعیف هستند یا برای تغذیه کودکان در مدارس و مسافرت ها و کوهنوردی ها همراه با خشک بارهای دیگر بسیار مناسب می باشد.

بازار فروش بهترین مویز سرخ

بازار فروش بهترین مویز سرخ فروش بهترین مویز سرخ هسته دار و بی هسته با کیفیت عالی و بسته بندی های متنوع در حجم های مختلف در آجیل فروشی ها، فروشگاه ها، و یا به صورت اینترنتی می توان خریداری کرد.‌ امروزه با توجه به وجود اینترنت و گوشی در هر خانه ای می توان از لیست قیمت های روز هر چیزی مثل مویز و کشمش اطلاع کامل گرفت قیمت مویز در بازار امروز با توجه به کیفیت و هسته دار بودن و بی هسته بودن متفاوت است.

 

در کشور ایران هم مویز سرخ و هم سیاه تولید می شود که جز خشکبار های پرطرفدار بین مردم است مویز به سه روش در آفتاب، سایه، و تیزابی خشک می شود. که خشک کردن در آفتاب و سایه بیشتر مورد پسند افراد است. صادر کردن مویز به کشورهای خارجی  کم است و بیشتر مورد در داخل کشور مصرف می شود. فروش مویز به دو صورت فله ای که با شاخه و دم صورت می گیرد و یا به صورت کارتونی و پاک شده و تمیز به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما