خرید کشمش قوچان باکیفیت

کشمش قوچان در بین مردم بسیار محبوب است به دلیل اینکه در قوچان باغات انگور در انواع مختلف به فراوانی وجود دارند که صاحبان این تاکستان ها هر ساله بخش زیادی از انگورهای برداشت شده خود را به صورت کشمش وارد بازار فروش می کنند. کشمش قوچان به رنگ های زرد و قهوه ای در بازار موجود است.

 

کشمش قوچان در انواع مختلف با درجه کیفیت متفاوت در بازار موجود است از انواع کشمش های تولیدی در قوچان می توان به کشمش سایه خشک، آفتابی، تیزابی، پلویی که دارای دو رنگ زرد و قهوه ای می باشند اشاره کرد که هر کدام دارای قیمت مشخصی هستند و بسیار پر مصرف می باشند. برای خرید کشمش حتما باید به خصوصیات ظاهری مثل رنگ و کیفیت و طعم آن بستگی دارد.

خرید کشمش قوچان باکیفیت

خواص و مشخصات کشمش قوچان چیست؟

خواص و مشخصات کشمش قوچان چیست؟

بهترین کشمش قوچان نیز از انگورهای رسیده و بسیار شیرین تهیه می شود به همین دلیل است که میزان تقاضا برای خرید آن بالا است. کشمش با استفاده از روش های متفاوتی تولید می شود که انواع آن در بازار وجود دارد.

 

کشمش قوچان به لحاظ اینکه از انگورهای با کیفیت و ارگانیک تهیه می شود دارای خواص مفید فراوانی است که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. میزان سدیم و چربی آنها کم می باشد.
  2. به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از تخریب سلولی پیشگیری کرده و نوعی ماده ضد سرطانی می باشد.
  3. بسیار انرژی زا است.
  4. دارای عناصر مغذی و ویتامین می باشد.
  5. کاهنده کلسترول بد خون می باشد.
  6. شیرینی کشمش به دلیل وجود قندهای طبیعی مثل گلوکز و فروکتوز است به همین دلیل افراد دیابتی می توانند به جای قند آن را همراه چای مصرف کنند.
  7. فشار خون را تا حد بالایی کاهش می دهد.
  8. به دلیل داشتن یون آهن فراوان کم خونی را رفع می کند.
  9. دارای فیبر می باشد و برای سلامت روده و رفع یبوست مفید می باشد.
  10. در افزایش وزن سالم تاثیرگذار است.
  11. کشمش همچنین آب اضافی بدن را جذب کرده و مواد سمی بدن را دفع می کند.
  12. باعث افزایش قند خون نمی شود.
  13. کشمش علاوه بر اینکه خواص فراوانی دارد در زمینه های دیگری همچون پخت غذا، کیک و شیرینی نیز کاربرد دارد.

پخش عمده بهترین کشمش قوچان

پخش عمده بهترین کشمش قوچان

پخش عمده کشمش قوچان از سوی مراکز فروش کشمش و تولیدکنندگان آن به روش صنعتی و سنتی هر دو صورت می گیرد. قیمت کشمش قوچان تحت تاثیر کیفیت آن قرار دارد همچنین قیمت خرید آن به صورت عمده با قیمت خرده فروشی متفاوت است در ضمن بهترین تولیدات این منطقه کشمش تیزابی و کشمش آفتابی می باشد. در کشور فروشگاه ها و مراکز فراوانی وجود دارد که کشمش را در بین مردم به صورت بسته بندی شده با وزن مشخص و همچنین به صورت فله ای پخش و توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما