خرید کشمش فله با حداقل قیمت

خرید کشمش فله با حداقل قیمت در این مجموعه امکان پذیر است و مشتریانی که قصد تهیه آن را به صورت کیسه ای و یا در بسته بندی کارتونی مربوط به شرکت خودشان دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

محصول فله (حالت اول) دارای دم و شاخه و آفتاب خشک ⇓

قیمت کشمش فله

منظور از کشمش فله چیست؟

قطعاً نام کشمش فله را شنیده اید اما شاید برخی ها دقیقا ندانند به چه محصولی فله گفته می‌شود و به چند قسم خواهد بود که در پایین مفصل درمورد آن صحبت خواهد شد.

 

کشمش فله به دو دسته تقسیم می شود:

  1. محصولی که دقیقاً باغداران و کشاورزان آن را تولید کرده و دارای دم و شاخه بوده و سنگریزه و خاک هم در کنار کشمش موجود است که فروش این محصول عموماً به صورت آفتاب خشک و یا سایه خشک انجام می‌شود چرا که مشتریان دوست دارند نمونه طبیعی این محصول را استفاده کنند نه تیزاب و یا گوگرد خورده.
  2. حالت دوم زمانی است که محصول اول را بر روی خط تولید می ریزند و کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی و روغن زنی را در کارخانه انجام داده و قبل از بسته بندی آن را به فروش می رسانند که این حالت زمانی است که تاجر و یا شرکت بازرگانی دوست دارد محصول درون بسته بندی های مربوط به خود و یا شرکتش که حاوی راه‌ های ارتباطی خودشان است پر گردد.

 

دو محصول اشاره شده در بالا در این مجموعه امکان تهیه و خرید آن به هر میزانی وجود دارد و اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید می توانید ثبت سفارش این محصولات را بعد از استعلام قیمت به روز درب کارخانه انجام دهید.

محصول فله (حالت دوم) که آماده برای بسته بندی در هر نوع کارتونی می باشد. ⇓

حداقل قیمت کشمش

خرید کشمش با حداقل قیمت

چون شما در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش وارد مذاکره و معامله خواهید شد پس طبیعتاً حداقل قیمت نصیبتان خواهد شد. اما واقعیتی از زمان گران شدن پلکانی کشمش که در سال ۹۷ به بعد شروع شد حاکی از آن است که همیشه در میان بار (حالا هر نوع باری که باشد) شیطنت‌ های صورت می گیرد و باعث می گردد قیمت محصول از عرف آن ارزان تر گردد.

 

به عنوان مثال در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم و قیمت کشمش طلایی سوپر رشد خیره کننده ای داشته به گونه‌ ای که نرخ آن از ۳۵ هزار تومان در تابستان ۱۴۰۰ به ۷۹۰۰۰ تومان هم رسید ولی در حال حاضر ۶۹ هزار تومان می باشد، برخی از کارخانه ها و شاید اکثر آنها نیمی از محصول تیزابی فله با کیفیت را که دارای رنگی روشن تر است و نیمی از محصول طلایی در کارخانه بر روی خط تولید ریخته و به این صورت مخلوط آنها را به مشتری قیمت می‌دهد که دارای قیمتی در حدود ۵۹ هزار تومان می باشد.

موضوع مهمی که نیاز است بیان شود این است که شمای خریدار در این مرکز می‌توانید خرید جزئی هم با همان قیمت عمده داشته باشید که حداقل ۲۰ کارتون برای مشتری لحاظ می گردد.

تولیدات کارخانه این مرکز تماماً بر انواع کشمش پلویی که ۴ نوع می باشد تقسیم بندی می شود یعنی شما می توانید به صورت فله محصولاتی را که دارای رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ است را خریداری کنید و در کارتون های خود عمل پر کردن آن را انجام دهید.

 

از طرفی کشمش فله آفتاب خشک و یا سایه خشک که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می گیرد هم در این مجموعه امکان عرضه آن وجود دارد و شما می توانید حداقل سفارش ۵۰ کیلویی برای آن ثبت نمایید و بار از طریق باربری برایتان در هر نقطه ای از ایران که هستید ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما