خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ خوب

خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ خوب در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع این محصولات در تاکستان استان قزوین است میسر شده است و مشتریان می توانند خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

نرخ کشمش درشت

کشمش درشت و گوشتی

مورد اول اینکه به ذهن می رسد در مورد گوشتی بودن کشمش این است که اگر محصول امسالی باشد قطعاً گوشتی هم خواهد بود، لازم به ذکر است که سال کشمشی از اوایل مهر هر سال شروع شده و تا سال بعد هم ادامه پیدا می‌کند.

 

اما در مورد درشت بودن موارد زیادی مطرح است. در مورد کشمش این موضوع را باید گفت که کشمش درشت و کشمش ریز فرقی از لحاظ قیمت نخواهد داشت اما وقتی بحث کشمش مویز باشد دقیقاً ریز و درشت بودن باعث افزایش و کاهش قیمت خواهد شد.

 

گاهی اوقات هم مشتریان به دنبال خرید کشمش آفتابی درشت هستند این موضوع را نیز باید اذعان کرد که اگر کشمش اشاره شده از سایز استاندارد خود درشت تر باشد حتماً به آن دارو یا قرص به انگوری که از آن تولید می شود خورانده اند که دارای این ظاهر درشت می باشد و قطعا خوردن این گونه کشمشها برای سلامتی مفید نیست.

 

این موضوع مهم را در نظر داشته باشید اگر قصد شما خرید مویز یا کشمش گوشتی و درشت است باید ابتدا به مدیر فروش کارخانه این موضوع را بگویید تا شما را راهنمایی کند که این محصول چه ویژگی هایی باید داشته باشد. کشمش می‌خواهید یا مویز، بار فله می‌خواهید یا فرآوری شده در کارتون، محصول را برای صادرات می خواهید یا فروش در بازار داخل، تمام این ها در مورد این محصولات مورد سوال خواهد بود.

خرید کشمش گوشتی

خرید کشمش با نرخ خوب

در ابتدا لازم است این مورد گفته شود که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را دارد و علاوه بر اینکه در بازار داخلی و فروش در این بازار فعالیت می کند برای صادرات نیز فعالیت ویژه داشته و تاکنون محصولات خود را به کشورهایی نظیر ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قطر، عمان و روسیه ارسال نموده است.

 

از آنجایی که شما در این مرکز مستقیماً با کارخانه ‌دار وارد همکاری خواهید شد امکان خرید انواع کشمش که از آن جمله و شاخص ترین آنها می‌توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش طلایی انگوری و یا کشمش های فله ای و در کیسه نظیر کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک اشاره نمود.

 

خرید این محصولات به صورت از تولید به مصرف و با نرخ خوب و مناسب خواهد بود و این نکته مهم را در نظر داشته باشید به هیچ وجه ارزانترین نخواهد بود چون این اطمینان را به شما می دهیم اگر نرخ ارزانی خارج از عرف مشاهده نمودید این مورد را در نظر داشته باشید در محصولی که شما خریده اید شیطنت شده است به این معنی که ممکن است در آن غوره، کشمش خرمایی یا هر چیز دیگری قاطی کرده باشند تا قیمت آن را پایین‌تر بیاورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما