خرید و فروش کشمش درجه یک تاکستان

در این مرکز امکان خرید و فروش کشمش درجه یک تولید تاکستان که بهترین کشمش پلویی های ایران را تولید می کند وجود دارد و مشتری می تواند انواع محصولات اشاره شده را در قالب بسته بندی کارتنی و در گونی خریداری نماید.

 

کشمش پلویی قرمز ⇓

فروش کشمش تاکستان

تولید انواع کشمش تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین را باید برترین تولید کننده انواع کشمش در ایران از نظر کیفی دانست که تخصص این شهر و مناطق اطراف آن نظیر اسفرورین، شال و نرجه تولید انواع کشمش پلویی به رنگ های مختلف است که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

جالب اینجاست که دقیقا همان محصولاتی را که در تاکستان تولید می شود در ملایر هم تولید می‌گردد اما با یک پله پایین‌ تر از نظر کیفیت و مرغوبیت. پس اینجا یک نکته مهم به شما گوشزد شد که اگر بار مرغوب و درجه یک می خواهید قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت تولیدات ملایر با قیمتی ارزان تر به شما پیشنهاد می شود.

 

اما نام ببریم انواع محصولات پلویی که به آن اشاره شد از مناطقی که در بالا به آن پرداختیم و گفته شد بهترین تولید کننده آن محسوب می‌شوند و کارخانه‌های بسیاری در شهر تاکستان کار فرآوری و بسته‌ بندی آن‌ ها را در قالب کارتونی انجام می دهند.

  1. کشمش پلویی زرد یا انگوری
  2. کشمش پلویی قرمز یا آفتابی
  3. کشمش پلویی قهوه‌ای روشن یا تیزابی
  4. و کشمش پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی

 

این محصولات که به آن اشاره شد همگی به صورت بی دانه و بی هسته می باشند که در این مجموعه هم با بهترین کیفیت ممکن سورت و ایکس ری می شوند.

کشمش پلویی زرد ⇓

خرید کشمش درجه یک

خرید کشمش تاکستان درب کارخانه

اینکه بتوانید کارخانه ای را پیدا کنید که مستقیماً محصولات خود را از تولید به مصرف عرضه می کند خیلی خوب است اما بهتر از آن این است که بتوانید کارخانه ای را پیدا کنید که علاوه بر موارد فوق بتواند صادرات ۰ تا ۱۰۰ آن راه نیز برایتان انجام دهد.

 

مجموعه کشمش آراد که سال ها در زمینه تولید انواع کشمش در تاکستان فعالیت دارد صادرات آنها را نیز خود انجام می دهد که می توان به کارهای گمرکی، مجوز بهداشت و استاندارد، بارگیری و ترانزیت بار و به تازگی گواهینامه های بین المللی سازمان غذا هم به آن اضافه شده است برای مشتریان خود انجام دهد که این یک امتیاز مثبت محسوب می گردد.

 

سعی شده در این مرکز چهار محصولی که در بالا به آن پرداخته شد با بهترین کیفیت ممکن آماده و به دست مشتری برسد چه برای بازار داخل و چه در امر صادرات که در آینده برنامه ای هم برای بسته بندی سلفونی این محصولات در دستور کار داریم که برای برخی از مشتریان می‌تواند خیلی مناسب تلقی گردد.

 

شما مستقیماً در این مجموعه با مدیر فروش کارخانه ارتباط می‌گیرید و هرگونه سوال و مشاوره ای داشتید می توانید از ایشان بپرسید، پس از استعلام قیمت اگر قصد خرید داشتید می توانید در کارخانه قرار ملاقات حضوری تنظیم کرده تا سفارشتان را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما