خرید مویز بدون هسته با مناسب ترین قیمت

خرید مویز بدون هسته یا بی دانه با مناسب ترین قیمت در این مرکز امکان خرید داشته و مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه نسبت به استعلام قیمت و نیز ثبت سفارش اقدام نمایند.

مویز قیمت مناسب

انواع مویز بدون هسته در ایران

مویز ها نیز به مانند انواع کشمش تازه در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می شود اما در مقایسه با کشمش های صادراتی ایران که در حجم بسیار بالایی به فروش می رسند میزان صادرات این محصول بسیار کم است.

 

مناطق مختلفی در ایران هستند که این محصولات را تولید می کنند که از عمده ترین آنها می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، استان فارس در مناطقی نظیر داراب، دشمن‌زیاری و شیراز و نیز کاشمر استان خراسان رضوی ایران اشاره نمود.

 

میزان تولید مویز بی دانه یا بی هسته در کشورمان بسیار کم است و بیشتر باغداران مایلند انگور آن را ابتدای فصل به فروش برسانند و به همین جهت برای تامین درصد قابل توجهی از بازار کشورمان که به دنبال خرید مویز بدون هسته هستند اقدام به واردات مویز ازبک و مویز افغان از دو کشور ازبکستان و افغانستان می کنند.

 

پس باید در کنار مویز بدون هسته ایرانی که از مناطقی نظیر شاهرود، کردستان و نیز ارومیه می باشد دو محصول اشاره شده نیز برای عرضه آماده می‌کنند تا مشکلی بابت تأمین این نوع محصول نداشته باشیم.

قیمت مویز بدون هسته

خرید انواع مویز با قیمت مناسب

در کنار محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد مویز سرخ هسته دار نیز در ایران تولید و عرضه می گردد و به صورت کلی شما انواع محصولات را هم به صورت هسته دار و هم بی هسته و نیز هم در دو نوع سیاه و سرخ می توانید خریداری کنید.

 

بسته بندی کشمش پلویی عمده اگر به صورت فرآوری شده باشد در کارتون خواهد بود و اگر به صورت فرآوری نشده باشد در کیسه و گونی می باشد که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو کار بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

از این جهت که خرید شما مستقیما از کارخانه است و کارخانه نیز مستقیما این بارها را از باغدار جمع آوری می کند شما می توانید با قیمت مناسب این محصولات را خریداری کنید که البته کیفیت دریافتی قطعاً بالا است مگر این که مشتری خودش بگوید باری ارزان تر با کیفیتی پایین تر می خواهم.

 

برای روشن شدن مطلب بالا موردی را بیان می کنیم:

در فروردین ۱۴۰۰ این مجموعه ۲ نوع مویز ازبک موجود دارند که یکی کیلویی ۷۰ هزار تومان می باشد و دیگری ۱۲۵ هزار تومان. محصول ارزانتر سایزی کوچک تر و ظاهری ضعیف تر نسبت به بار ۱۲۵ هزار تومانی دارد. در بازار ایران رسم است که این دو محصول را خریداری می‌کنند و با هم مخلوط می‌کنند و با عنوان مویز درجه یک به فروش می رسانند پس نیاز است که شما قبل از خرید این محصولات از مراکز مختلفی اطلاعاتی مفید در مورد شناسایی محصول مرغوب دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما