تولید عمده کشمش بی دانه صادراتی

در این مجموعه کشمش بی دانه صادراتی در حجم بالایی تولید می شود و امکان فروش عمده و جزئی این محصولات نیز درب کارخانه وجود دارد. مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم و از تولید به مصرف هستند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

مشتریان می توانند این محصول را هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت فرآوری شده در کارتون خریداری نمایند.

محصول پلویی طلایی با کیفیت سوپر تاکستان ⇓

تولید کشمش صادراتی

تولید کشمش صادراتی در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود و تولیدات آن علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار پرفروش هستند در زمینه امور صادراتی نیز این منطقه در کشورمان سرآمد می باشد به گونه ای که اگر مشتری جنس باکیفیت می‌ خواهد قطعاً از این منطقه باید خرید خود را انجام دهد.

 

تخصص و تبحر کشاورزان و کارخانه‌ داران این منطقه بر انواع کشمش پلویی استوار است به‌ گونه‌ای که شهر تاکستان هر چهار نوع محصول پلویی را که در رنگهای طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود است را تولید و بسته بندی می کنند.

 

برای بازار داخل این کشمش های گرد و بیضی شکل که زیر ۱۰ میل هم سایز دارند در کارتون های ۹ کیلویی عرضه شده اما برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص مورد استفاده قرار می گیرد که موضوع بسیار مهم در زمینه صادرات این محصولات، بی دانه و بدون هسته بودن آنها می باشد.

 

به صورت کلی حدود ۲۰ کارخانه در این شهر و اطراف آن واقع شده اند که محصولاتی را که باغداران و کشاورزان آنها را تولید می کنند و در واقع انگور را به کشمش تبدیل کرده خریداری نموده و در خط تولید کارهای فرآوری را روی آن صورت می دهد که در انتهای کار عملیات بسته بندی و شرینک خواهد بود.

محصول پلویی کهربایی روشن که به آن تیزابی هم می گویند. ⇓

کشمش بی دانه صادراتی

فروش درب کارخانه انواع کشمش

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان واقع شده و طبیعتا از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته‌ بندی خود استفاده می‌ کند و همانطور که در بالا اشاره شد انواع کشمش پلویی در رنگ های مختلف می باشد که همگی برای صادرات به صورت دو بار سورت خواهند بود.

 

این مرکز علاوه بر اینکه تولید محصولات اشاره شده را خود انجام می‌ دهد بلکه فروش مستقیم و از درب کارخانه آنها را نیز در دستور کار دارد، به این صورت که مشتری در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام می‌ دهد که در این صورت باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد، استعلام به روز قیمت و کیفیت محصول را انجام دهد.

 

به این جهت شماره تماس مدیر مجموعه در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به روز استعلام قیمت نمایید، چون متاسفانه قیمت ها شرایط یکسانی در طول یک فصل ندارند و این موضوع از اوایل سال ۹۷ به بعد شدت بیشتری پیدا کرد.

 

نرخ دو محصول صادراتی هم در حال حاضر اشاره می‌ کنیم که می‌توان به قیمت محصول پلویی طلایی که به آن کشمش طلایی می گویند و پلویی کهربایی روشن که به آن کشمش تیزابی می گویند اشاره کرد که در حال حاضر به ترتیب در بالاترین کیفیت ممکن که به آن سوپر می گویند، کیلویی ۶۷ و ۴۲ هزار تومان در اوایل اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

مشتریانی که این محصولات را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی قصد خرید آن را دارند بدانند که آنها را می‌تواند با قیمت ارزان تر از بازار در این مرکز و درب کارخانه به صورت حضوری و غیرحضوری تهیه نمایند چون نوع خریدتان از تولید به مصرف و بدون واسطه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما