کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان

تولید و فروش مستقیم کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان در این مرکز انجام می شود و خریداران از سراسر کشورمان می توانند ثبت سفارش آن را به هر میزانی که باشد تنها با یک تماس انجام دهند.

نمونه ای از تولید محصول سایه خشک ⇓

کشمش سایه خشک ارزان

تولید کشمش سایه خشک در کشورمان

کشمش سایه خشک به مانند کشمش آفتاب خشک محصولی طبیعی در میان انواع کشمش به شمار می رود و تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند که البته میزان تولید محصول سایه خشک بسیار کمتر از نمونه آفتاب خشک است.

 

تولید محصول سایه خشک بسیار ساده است اما نه به سادگی روش آفتاب خشک که تنها کافیست انگور بر روی زمین در مقابل آفتاب پهن شود. برای تولید محصول سایه خشک انگور را از سیم های مفتولی در مکانی مسقف که ممکن است دور تا دور آن هم پوشیده باشد آویزان کرده تا آرام آرام انگور تبدیل به کشمش شود.

 

بیشتر مشتریانی که مایل هستند محصولی طبیعی را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنند و آن را برای مصرف منزل در اختیار داشته باشند از کشمش سایه خشک خرید خود را انجام می دهند چرا که علاوه بر روش طبیعی خشک شدن انگور که خود دارای ارزش است بلکه از هر گونه آفات، خاک، سنگریزه و یا هر چیز دیگری به دور است و عملاً محصول تمیز شده می باشد.

 

این محصول ممکن است هم به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه است و در کیسه و گونی بسته بندی می گردد فروش برسد و هم به صورت فرآوری شده در کارتون. اما باید توجه داشته باشید که مشتریان آن بیشتر نمونه فله ای آن را می‌خرند و خریدار دارد تا نمونه فرآوری شده آن.

پهن کردن انگور بر روی زمین جهت تولید محصول آفتابی ⇓

قیمت کشمش طبیعی

 محصول سایه خشک قیمت مناسب

شما در این مجموعه می توانید کشمش سایه خشک را با قیمت مناسب خریداری کنید و نه صرفاً ارزانترین بازار. چون این محصول هم برای خودش قواعد و قانون دارد و یک قیمت تمام شده ای داشته و یک درصد سود مشخص شده که البته ممکن است یک فروشنده درصد سود پایین و یک فروشنده درصد بالاتری برای خود در نظر بگیرد که البته تلورانس قیمتی آن نهایت تا ۲۰۰۰ تومان در هر کیلو خواهد بود.

 

اما متاسفانه برخی از مشتریانی که با این مجموعه تماس می گیرند و می گویند که فلان مجموعه به ما قیمتی به عنوان مثال پنج هزار تومان ارزان‌ تر داده است که این اطمینان به شما داده می شود که در میان آن بار قطعاً جنس ضعیف مخلوط شده است تا قیمت را پایین بیاورد.

 

چون ظاهر کشمش سایه خشک به محصول تیزابی و گوگردی شباهت دارد، می‌توان در میان بار محصول تیزابی و گوگردی که درصد رنگ ضعیف تری داشته باشد قاطی کرد و به این صورت قیمت نهایی محصول را پایین آورد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است که شما می توانید با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام به روز قیمت نمایید و از طرفی فیلم واقعی با را می‌توان از طریق ایشان دریافت کنید و علاوه بر محصول سایه خشکی که در بالا عنوان شد کشمش آفتاب خشک هم امکان خرید آن هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت فرآوری شده در کارتون وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما