نرخ کشمش پلویی برای سال 1402

آیا می‌ دانید نرخ کشمش پلویی برای سال ۱۴۰۲ به کدام سمت و سو خواهد رفت؟ اگر قصد دارید بیشتر در مورد قیمت انواع کشمش برای فصل جاری مطلع شوید می‌ توانید مقاله پایین را کاملاً مطالعه نموده و به جواب خود برسید.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش پلویی

به هر محصول گرد و بیضی شکلی که به صورت بدون هسته و بدون دانه می‌ باشد و در خط تولید کارخانه تولید آن انجام می‌ شود کشمش پلویی می‌ گویند، محصولی که در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ موجود است و هم از آن برای صادرات استفاده می‌ کنند و هم جهت فروش در بازار داخل.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

تقریبا تمام مناطقی در کشورمان کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری تولید می‌ کنند خروجی کار آنها در کارخانه تبدیل به همان محصول پلویی خواهد شد که بسته‌ بندی آنها به صورت کارتونی است و آن بسته‌ بندی‌ های سلفونی که شما در بازار می‌ بینید مربوط به شرکت‌ های واسطه‌ ای نظیر برتر، گلستان و گلها می‌ باشد که بار را به صورت بوجاری شده در کارخانه خریداری و درون سلفون‌ های خودشان پر و در بازار عرضه می‌ کنند.

به مواردی که در پایین ذکر می‌ شود توجه داشته باشید:

  1. کشمش پلویی زرد در واقع همان کشمش انگوری طلایی می‌ باشد که فقط و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به علت میزان گوگردزنی بالایی است که رنگ آن زرد و طلایی می‌ شود.
  2. کشمش پلویی قهوه‌ ای روشن در واقع همان کشمش تیزابی است که به آن سلطانی می‌ گویند و هم برای بازار داخل کاربرد دارد و هم صادرات.
  3. کشمش قهوه‌ ای تیره در واقع همان کشمش خرمایی است که این محصول هم به مانند مورد بالا هم برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و هم جهت صادرات.
  4. اما کشمش پلویی سرخ که نام دیگر آن پلویی آفتابی می‌ باشد رنگ آن سرخ پررنگ یا سیاه بوده و فقط و فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از کشمش آفتابی و بوجاری آن در خط تولید کارخانه به دست می‌ آید.

لازم به ذکر است که بدانید تمامی محصولات بالا به صورت بدون هسته می باشند و چه مشتریان داخل و چه مشتریان صادراتی خیلی به دنبال خرید محصول هسته‌ دار نیستند.

محصول پلویی زرد ⇓

کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در کشورمان شناخته می‌ شود و مشتریان اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب هستند قطعاً و فقط باید از تولیدات همین منطقه و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین استفاده کنند به واقع کیفیت انگور و به دنبال آن کشمش شهر تاکستان در کشورمان بی‌ نظیر است و حتی مشتری آن طرف آبی هم به خوبی به این موضوع واقف بوده، منطقه‌ای که دقیقاً همان تولیدات ملایر استان همدان را دارد اما با یک پله کیفی بالاتر.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و فعالیت خود را از سال ۹۴ آغاز کرده و تاکنون علاوه بر فروش در بازار داخلی در بازار صادراتی با وجود تحریم‌ های بسیار و اینکه خیلی از کارخانه‌ ها یا تعطیل شده اند یا نیمه تعطیل فعالیت چشمگیری داشته و به بالای ۱۰ کشور، صادرات انواع کشمش پلویی را انجام داده است.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

تولیدات این مجموعه به صورت تخصصی بر روی انواع کشمش پلویی استوار است دقیقاً همان محصولاتی که در بالا هم به آن پرداخته شد آنهایی که برای بازار داخل هستند را در کارتون‌ های ۹ کیلویی بسته‌ بندی می‌ کند که نیم کیلو از آن وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش می‌ باشد و برای بازار صادراتی هم یا ۱۰ یا ۵ کیلویی خالص استفاده می‌ کند و مشتری می‌ تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه خرید خود را انجام دهد و هم غیرحضوری در هر جایی از ایران یا حتی خارج از کشور که حضور دارد کما اینکه بیش از دو سوم مشتریان صادراتی این کارخانه حتی این مجموعه را از نزدیک ندیده‌اند و فقط با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه ثبت سفارش کرده اند.

مقایسه رنگ دو محصول خرمایی و پلویی زرد ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

نرخ کشمش پلویی برای 1402

اینکه می‌ گوییم 1402 منظور مهر 1402 به بعد می باشد چون فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌ شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می‌ کند اما باید بدانید فصل گذشته یعنی 1402-1401 فصل خوبی برای کشمش ایران نبود چه آن محصولاتی که برای بازار داخل عرضه می‌ کردیم و چه محصولات صادراتی و به نوعی بعد از عید 1402 عملاً صادرات کشمش ایران به صفر رسید و معدود پارت‌ هایی از ایران به کشورهایی نظیر ترکیه یا شمال آفریقا ارسال می‌ شد که این نمی‌ تواند خبر خوبی برای فعالین این عرصه باشد.

قیمت‌ ها بی‌ حساب و کتاب افزایش پیدا کرد و چون نظارت و بازرسی در مورد این محصول ارزشمند ایرانی وجود ندارد تقریبا دلال‌ ها هر کاری که خواستند کردند. با وجود اینکه عده‌ ای محدود، سودهای بی‌ نظیری نصیبشان شد اما به واقع کشمش ایران رو به نابودی رفت متاسفانه کسی هم در تیم اقتصادی دولت کاری برای نجات این محصول و محصولات دیگری نظیر پسته، زعفران یا حتی فرش ایرانی نمی‌ کند پس آن امیدواری‌ هایی که در تلویزیون پخش می‌ شود و در جراید آنها را می‌ بینید امید واهی است و اصلاً دلخوش به آن نباشید چون هیچ روزنه امیدی را باقی نگذاشته‌ اند.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

شرایط به گونه‌ ای پیش رفته که تقریباً اکثر کارخانه‌ داران کشمش در ایران فقط به فکر بازار داخل افتادند یا حتی برخی کارخانه خود را تعطیل کرده و رو به دلالی کشمش و یا کارهای دیگری افتاده اند که به عنوان مثال یکی از همسایگان تولیدی ما در کار ساخت و ساز وارد شده و عملاً کارخانه ایشان تعطیل می‌ باشد.

برای شروع فصل جدید قیمت‌ ها تقریباً با همان نرخ‌ هایی که در شهریور 1402 به اتمام رساندیم شروع خواهد شد که این خبر خوبی نیست چون هر ساله ابتدای فصل کاهش قابل توجهی در مورد انواع کشمش داشتیم. به عنوان مثال در مورد کشمش آفتابی که در شهریورماه به ۷۰ هزار تومان رسیده بود برای شروع فصل قیمت ۶۵ هزار تومان را پیش بینی می‌ کنیم یا کشمش انگوری طلایی فله‌ ای که به ۹۰ هزار تومان رسیده بود، برای فصل جدید قیمت ۷۵ هزار تومان الی ۸۰ هزار تومان را پیش بینی می‌ کنیم که قطعاً این قیمت‌ ها علی الخصوص برای صادرات خیلی توجیه نخواهد داشت پس پیش بینی ما برای صادرات کشمش در سال جدید متاسفانه روشن نیست اما برای بازار داخل باید بپذیریم که اگر با همین فرمان، قیمت‌ها به پیش برود بازاریان آن را از سبد محصولات خود حذف خواهند کرد و چون مصرف کننده‌ای برای آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است در شهریور 1402 قیمت کشمش پلویی سرخ در کارتون ۹ کیلویی با بهترین کیفیت ممکن ۸۵۰ هزار تومان فاکتور می‌ شد اما برای فصل جدید یعنی مهر همین سال به بعد پیش‌ بینی می‌ کنیم که با قیمت ۸۰۰ هزار تومان کار خود را شروع خواهد کرد.

محصول پلویی سرخ ⇓

نرخ کشمش پلویی برای 1402

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما